توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در لرستان

کد خبر: 
۱۷۲۶
قاسمی خبر داد؛

توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در لرستان

سید محمد قاسمی مدير مخابرات منطقه لرستان

مدير مخابرات منطقه لرستان از توسعه شبكه ارتباطی همراه اول با نصب تجهیزات و ارتقاء تکنولوژی ۱۳ سایت تلفن همراه در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید محمد قاسمی با اعلام این خبر گفت: به منظور پاسخگویی به نیازهای مشترکان و ارائه خدمات در مطلوب به مشتریان همراه اول، مخابرات لرستان در خط مقدم پایداری ارتباطات در کنترل شیوع ویروس کرونا، فعالیتهای توسعه شبکه ارتباطی خود را متوقف نکرده است.
 
وی ادامه داد: در این راستا به منظور توسعه و تقویت شبکه ارتباطی سیار و رفع مشکلات و تقویت پوشش آنتن دهی و برخورداری هم استانی ها از خدمات مطلوب و شبکه پرسرعت همراه اول و در راستای جلب رضایت مشترکان با همت و تلاش شبانه روزی کارشناسان و متخصصان مخابرات منطقه لرستان، تجهیزات فنی بر روی ۱۳ سایت پر ترافیک شهری و جاده ایی- روستایی را نصب و راه اندازی نمودند.

مدیر مخابرات لرستان افزود: در ادامه پروژه فاز ۸ توسعه شبکه ارتباطات سیار و برنامه توسعه ارتباطات استان در سال ۹۹ طبق زمانبندی طی هفته گذشته ۱۳ سایت پرترافیک در شهرستانهای خرم آباد، بروجرد، کوهدشت، ازنا، پلدختر و دوره چگنی تکنولوژی  ۴G نصب وراه اندازی گردید.

براساس این گزارش، جهت ارتقای تکنولوژی این ۱۳ سایت همراه اول مبلغی بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده است.

امیر علی پناهیان/

 

 

برچسب‌ها: 
شرکت مخابرات لرستان - سید محمد قاسمی - همراه اول

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم