توزیع ۳۰ تُن مرغ منجمد در لرستان 

کد خبر: 
۳۴۷۴
رئیس سازمان صمت لرستان خبر داد؛

توزیع ۳۰ تُن مرغ منجمد در لرستان 

توزیع ۳۰ تُن مرغ منجمد در لرستان 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۳۰ تن مرغ منجمد به منظور تامین نیاز مردم در روزهای پایانی سال در استان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ بهزاد منصوری روز جمعه در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها با اعلام این خبر افزود: این میزان مرغ به قیمت ۱۶ هزار تومان در فروشگاه های بزرگ استان توزیع شده است.

وی، تصریح کرد: ۲۶ تن از این میزان در ۲ فروشگاه بزرگ استان با ۳۰ شعبه در سراسر استان توزیع شده تا مردم بتوانند با قیمت مصوب براساس نیاز خود خریداری کنند.

رئیس سازمان صمت لرستان ادامه داد: همچنین چهار تُن دیگر توسط ماشین‌های سیار در سطح استان کار توزیع مرغ منجمد در استان را به عهده دارند.

منصوری اظهار داشت: همچنین ۳۷۰ تُن مرغ گرم نیز در روزهای گذشته برای تامین نیاز مردم در استان توزیع شده است تا مردم بتوانند برای ایام نوروز براساس نیاز خود خریداری کنند.

وی، قیمت مرغ گرم در استان را ۲۳ هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: به همین منظور همه امکانات و نیروها برای تامین و توزیع مناسب مرغ در استان بسیج شده‌اند تا شهروندان استان در روزهای پایانی سال برای خرید این کالا دچار مشکل نشوند.

رئیس سازمان صمت لرستان اضافه کرد: در روزهای تعطیل هم کشتار و توزیع مرغ بدون وقفه انجام می شود تا مردم برای ایام نوروز خرید کنند.

منصوری از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی به ویژه فروشندگان و توزیع‌کنندگان مرغ در سطح استان، مراتب را با شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت در میان بگذارند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اقتصادی - گوشت مرغ - سازمان صمت لرستان - بهزاد منصوری - نوروز

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم