تمدید محدودیت‌های کرونایی در لرستان به مدت ۱۰ روز

کد خبر: 
۱۸۶۴
خادمی خبر داد؛

تمدید محدودیت‌های کرونایی در لرستان به مدت ۱۰ روز

سید موسی خادمی استاندار لرستان

استاندار لرستان از تمدید محدودیت‌های کرونایی به مدت ۱۰ روز در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید موسی خادمی در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا که به ریاست دکتر روحانی حول محور آخرین وضعیت کشور به لحاظ بیماری برگزار شد، اظهار داشت: در جلسه امروز موضوع اعمال مجازات برای سه حوزه اداری، اصناف و مردم عادی مطرح شد که در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به شیوه‌های تعریف شده مجازات‌هایی در این رابطه اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: به منظور بررسی موضوع مذکور پس از اعلام نوع مجازات‌ها و تصویب نهایی آن، در جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا که طی هفته آینده برگزار خواهد شد، کلیت آن به استان‌ها ابلاغ و اجرایی می‌شود.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به اینکه این استان همچنان در وضعیت هشدار قرار دارد، افزود: به لحاظ میزان بستری و مرگ ناشی از بیماری کرونا نسبت به دو هفته قبل شرایط بهتری داریم و از نظر آماری شاهد کاهش ۲۰ درصدی تعداد بستری‌ها بوده‌ایم.

خادمی تصریح کرد: لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از طرف مردم به جهت حفظ وضعیت کنونی و حرکت به سمت شرایط بهتر مورد تقاضاست که به همین منظور از هم استانی‌ها می‌خواهیم همکاری لازم در تمدید محدودیت‌های فعلی به مدت یک هفته تا ده روز دیگر را داشته باشند.

وی در پایان گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا عزاداری‌های محرم با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های اعلام شده برگزار خواهد شد و در هفته جاری جلسه‌ای که به همین منظور با هیئت‌های مذهبی استان برگزار می‌شود، این موضوع مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

ایمان بیرانوند/

 

 

برچسب‌ها: 
استانداری لرستان - سید موسی خادمی - ویروس کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم