تقويت آنتن‌دهي تلفن همراه در مناطق مختلف لرستان يك ضرورت است

کد خبر: 
۶۷۶
منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در انتخابات مجلس در ديدار با مديرعامل شركت مخابرات لرستان:

تقويت آنتن‌دهي تلفن همراه در مناطق مختلف لرستان يك ضرورت است

تقويت آنتن‌دهي تلفن همراه در مناطق مختلف لرستان يك ضرورت است

خرم‌آباد ـ منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در انتخابات مجلس گفت: تقويت آنتن دهي تلفن همراه در مناطق مختلف لرستان يك ضرورت است.

به گزارش پايگاه خبري زرك، مهرداد ویس‌کرمی منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه لرستان با تاکید بر اینکه عدم دخالت نماینده در کار استخدام‌ها و تغییرات در ادارات، مطالبه مردم است و مردم از این دخالت‌ها شکایت دارند، اظهار داشت: مطالبات مردم بر مبنای عدالت که همان هدف حکومت اسلامی است، بوده و بنده سر عدالت کوتاه نمی‌آیم.

وی با بیان اینکه برخی از نمایندگان با فشار و درخواست‌های غیر قانونی باعث اختلال در پیشرفت امور شده‌اند در حالی که مدیری که کرامتش حفظ نشود نبایستی از او انتظار اقدام اساسی داشت، عنوان کرد: توصیه به استخدام خارج از روال قانونی حامیان انتخاباتی و اسپانسرهای مالی توسط برخی از نمایندگان از این قبیل و خلاف عدالت و در تضاد با ذات نمایندگی از همه مردم است.

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در انتخابات مجلس با تاکید بر اینکه اینترنت استان نسبتاً ضعیف است و بسیاری از مردم نسبت به این موضوع گله‌مند هستند، افزود: آنتن‌دهی تلفن همراه در بسیاری از نقاط کوهستانی بیرانشهر، بخش پاپی و شاهیوند و حتی در برخی نقاط مرکز استان ضعیف است.

ویس‌کرمی، بین داشت: شرکت‌های خدماتی وابسته به مخابرات استان گاهی در رسیدگی به خرابی‌های تلفن مردم کوتاهی می‌کنند و پیام‌هایی در این رابطه دریافت کرده‌ایم.

وی، عنوان کرد: قطع ناگهانی تلفن بدون اخطار قبلی و گاهی با مبالغ بسیار پایین نیز یکی از مسائلی است که باید به آن رسیدگی شود چراکه باید طرف مقابل که مردم هستند و مشکلاتی که ممکن است با قطع ناگهانی تلفن و اینترنت برای آنها ایجاد شود، نیز مورد توجه قرار گیرد.

 

برچسب‌ها: 
مهرداد ویسکرمی - نماينده خرم آباد در مجلس شوراي اسلامي - شركت مخابرات لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم