تداوم وضعیت نارنجی در چهار شهر لرستان 

کد خبر: 
۲۴۷۷
فتایی خبر داد؛

تداوم وضعیت نارنجی در چهار شهر لرستان 

تداوم وضعیت نارنجی در چهار شهر لرستان 

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا از تداوم وضعیت نارنجی چهار شهر لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ احمدحسین فتایی با اعلام این خبر گفت: بر اساس تازه‌ترین بررسی‌های صورت گرفته و اعلام ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، شهرستان‌های خرم‌آباد، پلدختر، ازنا و دلفان همچنان در وضعیت نارنجی بسر می‌برند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه شهرستان بروجرد از وضعیت نارنجی خارج شده و هم اکنون در کنار شهرستان‌های الیگودرز، دورود، کوهدشت، سلسله، رومشکان و چگنی در وضعیت زرد قرار دارد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: بر همین اساس در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی، همچنان محدودیت‌های گروه شغلی ۳ و ۴ برقرار بوده و کارکنان دستگاه‌های دولتی به صورت شیفت‌بندی ۵۰ درصد در محل کار حضور خواهند داشت.

فتایی سپس ابراز داشت: در شهرستان‌های با وضعیت زرد نیز محدودیت‌ها برای گروه شغلی ۴ اجرا می‌شود و کارکنان نیز با تشخیص مدیر مربوطه، به صورت دو سوم در محل کار و مابقی به صورت دورکاری فعالیت خواهند نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان خاطر نشان ساخت: از تمامی مردم شریف استان می‌خواهیم با همدلی و همراهی، همچنان نسبت به رعایت محدودیت‌ها اهتمام ورزند تا انشاالله استان در وضعیت مطلوب‌تری قرار گیرد.

سجاد شفیعی/

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم