تداوم برخورد با برهم زنندگان امنیت در جامعه

کد خبر: 
۲۹۶۲
نماینده ولی‌فقیه در لرستان تأکید کرد:

تداوم برخورد با برهم زنندگان امنیت در جامعه

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان

نماینده ولی فقیه در لرستان بر تداوم برخورد نیروی انتظامی با برهم زنندگان امنیت در استان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد در سخنانی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: استان در حال حاضر در وضعیت زرد این بیماری است و روزانه جمعیت زیادی در حال تلاش هستند تا بتوانند جان مردم را حفظ کنند.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه در این راستا کاری کنیم که در اجتماعات خود سبب تضعیف امت اسلامی نشویم، تصریح کرد: هنوز اجتماعاتی وجود دارد که آسیب‌زا است، خواهش ما این است که در همه اجتماعات دستورالعمل‌ها رعایت شود تا نماز جمعه که به همه تعلق دارد تعطیل نشود.

وی در ادامه سخنان خود با تقدیر از نیروی انتظامی، بر تداوم برخورد با برهم زنندگان امنیت در جامعه، تاکید کرد.

نسبت مساوی مسئولان با مردم

نماینده ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه منزلت اجتماعی، مسئولیت داشتن، محل مراجعه مردم بودن و تلاش برای رفع نیازهای مردم یک موهبت الهی است، افزود: در راه پیشرفت، امور و سازندگی مردم باید تلاش شود.

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه هر کس در هر جایگاهی که هست، این جایگاه را فرصتی برای ادای امانت بداند، بیان داشت: در نظام جمهوری اسلامی، منصوبان ولی فقیه، استانداران، فرمانداران، شهرداران، مدیران، نمایندگان و... نسبتشان با مردم مساوی است، اینها نقطه وسط دایره و مردم اطراف این دایره هستند.

وی افزود: در گام دوم انقلاب اسلامی این امر باید به دقت مورد ملاحظه و توجه قرار بگیرد.

انتصابات بدون شایسته سالاری خلاف اهداف نظام است

نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد: اینکه، کسی تصور کند که زمانی در یک ستاد انتخاباتی فعال بوده است، یا تغییر و جابجایی انجام شده، یکی رفته و دیگری آمده است، بدون شایسته سالاری بخواهد در منصبی به کار مشغول شود، خلاف اهداف جمهوری اسلامی است و با عدالت سازگار نیست.

حجت الاسلام شاهرخی، ادامه داد: البته گاهی اسامی پخش می‌شود که فردی در فلان جا با چه کسی نسبت دارد، اینها را با مسئولان امر و بازرسی صحبت کرده‌ایم که وظیفه دارید اینها را بررسی و تحقیق کنید، این نیست که هر چه گفته شد، نوشته شد و در فضای مجازی آمد، از صحت برخوردار است.

وی، بیان داشت: بنابراین ولی فقیه، استانداران، فرمانداران، مدیران، شهرداران… نقطه وسط دایره هستند و نسبتشان با همه مردم مساوی است.

در ۴۲ سال بعد از انقلاب، در حال حرکت به سوی آرمان‌ها بوده‌ایم

خطیب جمعه خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن دهه فجر اشاره کرد و گفت: در ۴۲ سال بعد از پیروزی انقلاب، در حال تلاش و حرکت به سوی آرمان‌ها بوده‌ایم.

حجت الاسلام شاهرخی، گفت: در دهه فجر، برنامه‌هایی که سازمان تبلیغات اسلامی و نهادهای فرهنگی، آموزشی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و... باید اقدامات صورت گرفته را برای مردم بازگو کنند.

الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) راهگشا است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ولادت حضرت فاطمه (س)، گفت: در عصری که غرب زده‌ها و انسان‌های منحرف به دنبال این هستند که جامعه جهانی را به سمت ابتذال ببرند، الگو گرفتن از این بانوی مکرمه می‌تواند راهگشا باشد.

حجت الاسلام شاهرخی، تاکید کرد: ملاک ازدواج برای بانوان و دختران ما ایمان، تفاهم در زندگی مشترک، تقسیم کار در منزل، همسر داری، تشویق فرزندان به فرا گیری و آموزش، ساده زیستی و پرهیز از تجملات و… باشد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
سیاسی - خطبه های نماز جمعه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم