تحویل ۳۵۷ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی لرستان

کد خبر: 
۶۶۲۰
معاون مشارکت‌های بهزیستی لرستان:

تحویل ۳۵۷ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی لرستان

تحویل ۳۵۷ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی لرستان

معاون مشارکت‌های بهزیستی لرستان از تحویل ۳۵۷ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «رضا وفایی» در خصوص تامین مسکن برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی لرستان، گفت: سال گذشته برای تامین مسکن مددجویان اعتباراتی را بهزیستی استان به این مهم اختصاص داد.

وی اضافه کرد: در مجموع ۵۱ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مسکن مددجویان هزینه شده و تاکنون ۳۵۷ واحد به آنان تحویل داده شده است.

معاون مشارکت‌های بهزیستی لرستان بیان کرد: برای تامین مسکن به مددجویان دارای یک معلول ۱۰۰ میلیون تومان و برای خانواده دارای دو معلول ۲۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

وفایی افزود: همچنین ۱۶ میلیارد تومان تحت عنوان ودیعه مسکن به مددجویان تحت پوشش پرداخت شده که به هر نفر به طور متوسط بین ۲۰ تا ۴۰ میلیون تومان پرداخت و تعهد سال گذشته در این راستا محقق شد.

وی در خصوص پرداخت وام ودیعه مسکن به مددجویان تحت پوشش این سازمان گفت: تاکنون ۳۰ میلیارد تومان به ۳۸۵ نفر این وام پرداخت شده که به هر نفر به طور میانگین بین ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان به مدت ده سال و با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

معاون مشارکت‌های بهزیستی لرستان در خصوص هزینه گازکشی منازل مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان عنوان کرد: اعتبار سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای این انشعابات از سوی شرکت توزیع گاز استان تخصیص داده شد که تا پایان سال گذشته دو میلیارد و یکصد میلیون تومان آن پرداخت و سهم هر خانوار تا سقف ۱۸ میلیون تومان بوده است.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
وام بلاعوض - تامین مسکن - بهزیستی - بهزیستی لرستان - رضا وفایی - مددجویان بهزیستی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم