تجلیل از پرستاران نمونه لرستان

کد خبر: 
۵۴۳۶
با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان صورت گرفت؛

تجلیل از پرستاران نمونه لرستان

تجلیل از پرستاران نمونه لرستان

با حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان از پرستاران نمونه استان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: حضرت زینب (س) الگوی جهاد تبیین و روشنگری است که بعد از حادثهٔ کربلا، کار پرستاری و رسیدگی به فرزندان شهدا را بر عهده گرفت و در کوفه و شام در مسیر مأموریتی که داشت؛ روشنگری کرد و قهرمان و پرچم‌دار جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شاهرخی در آیین تجلیل از پرستاران نمونه استان کار پرستاری را فداکاری و ایثار دانست و افزود: باید از پرستاران و افرادی که فداکارانه پیگیر امور بیماران هستند به طور ویژه تجلیل کرد.

 نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه رژیم خونخوار اسرائیل دیگر حد و مرزی در جنایت‌هایش ندارد و با حمله به بیمارستان‌ها، جنایت‌های وحشیانه خود را به جهان نشان داده، گفت: روشنگری یعنی کشورهای مستقل در برابر دولت دیوانگان که وحشیانه به جان مردم مظلوم فلسطین و در بیمارستان‌ها به جان بیماران افتاده‌اند و به هیچ‌کس رحم نمی‌کنند؛ بایستند و از مردم بی‌دفاع و کودکان و زنان بی‌گناه غزه حمایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان هم گفت: قدردان تلاش کادر پرستاری و پیگیر پرداخت مطالبات پرستاران و رسیدگی به مسائل و مشکلات این قشر زحمت‌کش هستیم.

دلفان افزود: پنج هزار نفر کادر پرستاری که قبلاً آزمون آن برگزار شده به کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اضافه می‌شوند که از این تعداد چهارهزار نفر در بخش دولتی و یک هزار نفر در بخش خصوصی جذب می‌شوند.

 وی گفت: همچنین با پیگیری و اخذ مجوزهای لازم قرار است ۳۲۵ نفر جدید در حوزهٔ درمان و ۳۶۵ نفر در حوزه بهداشت و بهورزی در آینده جذب شوند که امید است مراحل قانونی آن به‌زودی انجام شود.

 در ادامه از ۱۳۴ نفر از پرستاران نمونهٔ استان تجلیل شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه علوم پزشکی لرستان - بهرام دلفان - روز پرستار - نماینده ولی فقیه در لرستان - سید احمدرضا شاهرخی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم