تأکید نماینده ولی فقیه بر مشارکت حداکثری در انتخابات و راهپیمایی

کد خبر: 
۶۱۴۳
خطیب نماز جمعه خرم آباد؛

تأکید نماینده ولی فقیه بر مشارکت حداکثری در انتخابات و راهپیمایی

تأکید نماینده ولی فقیه بر مشارکت حداکثری در انتخابات و راهپیمایی

امام جمعه خرم آباد مردم انقلابی و ولایی لرستان را به حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری‌ زرک، امام جمعه خرم آباد در خطبه‌های نمازجمعه امروز در مصلی الغدیر این شهر گفت: مشارکت در امور مهم اجتماعی وظیفه شرعی مسلمین و تکمیل کننده ایمان است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی بر اساس آموزه‌های نبوی و علوی بنیان گذاشته شده است، افزود: حضور در امور مهم اجتماعی نه تنها یک وظیفه شرعی است بلکه همانگونه که در سوره نور ذکر شده، حضور مردم در امور اجتماعی و سرنوشت ساز تکمیل کننده ایمان به خدا و رسول خداست و هر کس در این امور شرکت نکند، ایمانش ناقص است.

امام جمعه خرم آباد گفت: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ دو امر مهم سیاسی و اجتماعی است که از مردم می‌خواهم با مشارکت حداکثری خود جواب کوبنده‌ای به دشمنان قسم خورده نظام بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان مسئله اول مسلمین را فلسطین و غزه خواند و گفت: انتظار می‌رود کشورهای اسلامی با تمام قوای خود در کنار مردم مظلوم فلسطین و غزه بایستند.

خطیب نماز جمعه خرم آباد با اشاره با در پیش رو بودن ماه شعبان و سالروز ولادت امام حسین (ع)، امام سجاد(ع) و حضرت ابوالفضل علیهم السلام، این اعیاد خجسته را به مردم، خانواده شهدا و پاسداران و آزادگان و جانبازان تبریک گفت.

در حاشیه نماز جمعه خرم آباد از خانواده‌های شهیده ی والامقام کشور دلفان، شهید والامقام علیرضا رستمی، شهید والامقام کرمعلی حسینیان، شهید انوشیروان رضایی و شهید والامقام کریم مرادی فر تجلیل شد.

همچنین میز خدمت باحضور رئیس دادگستری خرم آباد، قضات و کارکنان دادگستری، پایگاه مقاومت بسیج کارمندان والفجر و اداره کل غله خدمات بازرگانی استان با هدف ارائه خدمات و مشاوره به مردم برگزار شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
انتخابات - راهپیمایی ۲۲ بهمن - نماینده ولی فقیه - حجت الاسلام شاهرخی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم