بی‌توجهی راهداری لرستان به بازسازی آسیب‌های سیل در سلسله

کد خبر: 
۹۳۰
فرماندار سلسله انتقاد کرد؛

بی‌توجهی راهداری لرستان به بازسازی آسیب‌های سیل در سلسله

فرماندار سلسله با بیان اینکه یک‌سال از بحران سیل می‌گذرد، از بی‌توجهی راهداری لرستان نسبت به بازسازی آسیب‌های ناشی از سیل این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار زرک، شریف خسروی که در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله سخن می‌گفت، اظهار داشت: اگر مردم رعایت نکنند و دوباره در خیابان‌ها و مراسم شادی و عزاداری حضور پیدا کنند، بیماری دوباره اوج خواهد گرفت.

وی با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محیط‌های اداری و انجام گندزدایی و ضدعفونی این محیط‌ها برای سلامت مراجعین و کارکنان، افزود: باید سعی کنید کارهای مردم را بگونه‌ای نجام دهید که شاهد حداقل مراجعات اداری باشیم.

فرماندار سلسله، با قدردانی از زحمات تمامی دستگاه‌های اجرایی و همراهی خوب مردم در طول شیوع ویروس کرونا، عنوان کرد: تمامی اقدامات شایسته‌ای که در کنترل ویروس در شهرستان صورت گرفت از جمله جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی، تعطیلی بازار، جلوگیری از ورود مردم به آرامستان‌ها، جلوگیری از برگزاری مراسمات شادی و عزاداری و جلوگیری از ورود مردم به مناطق گردشگری و سمپاشی و ضدعفونی مرتب مناطق شهری و روستایی، حاصل همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، بسیج، بخشداران، شهرداران و همراهی ستودنی دستگاه قضایي شهرستان بود.

پل «چم گرگعلی» منطقه قلایی هنوز بازسازی نشده است

خسروی همچنین گفت: با وجود اینکه یک‌سال از بحران سیل می‌گذرد؛ اما بخشی از کارها مانده و راهداری استان متاسفانه توجهی به بازسازی آسیب‌های ناشی از سیل ندارد، پل «چم گرگعلی» منطقه قلایی هنوز بازسازی نشده و مردم این منطقه با مشکل مواجه هستند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر ارسال برنامه کاری یکساله مدیران دستگاه‌ها، گفت: مدیران بخشنامه‌ای در سیستم اداری ما جایی نخواهند داشت.

فرماندار سلسله، با اشاره به ارسال گزارش عملکرد ماهانه مدیران قبل از پایان‌ماه، گفت: باید مصوبات ستاد صیانت از حقوق شهروندی را جدی بگیرید، تسهیل فضای کسب و کار برای ما یک اصل است، در شهرستان همه منابع موجود است بنابراین شایسته نیست که کارآفرینان در دریافت مجوزها بی مهری ببینند، باید تلاش کنید وضعیت شهرستان بهتر شود و فضای کسب و کار و اشتغال و تولید رونق بگیرد.

 

 

برچسب‌ها: 
فرمانداري سلسله - شريف خسروي - شوراي اداري - سيل - سلسله

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم