بیداد محرومیت آموزشی در دلفان!

کد خبر: 
۲۹۲۳
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس:

بیداد محرومیت آموزشی در دلفان!

بیداد محرومیت آموزشی در دلفان!

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دلفان بخصوص بخش کاکاوند محرومیت آموزشی بیداد می‌کند و باید با اقدامات جهادی تجهیزات مورد نیاز این مدارس تأمین شود. 
 
به گزارش پایگاه خبری زرک؛ یحیی ابراهیمی امروز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل نوسازی مدارس لرستان ضمن تشکر از خدمات اداره کل نوسازی مدارس لرستان اظهار داشت: اساس توسعه در هر کشوری توسعه آموزش و پرورش و چگونگی تعلیم و تربیت دانش آموزان آن کشور است.

وی با برشمردن نیازمندی‌های خاص مناطق آموزشی شهرستان‌های نورآباد و الشتر به محرومیت بخش کاکاوند اشاره کرد و گفت: در نورآباد و بخصوص بخش کاکاوند محرومیت آموزشی بیداد می‌کند و نیاز است که در این منطقه اقدامات جهادی صورت بگیرد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر چند ماه گذشته دکتر رخشانی مهر رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به استان، افزود: دکتر رخشانی مهر در سفر خود از تخصیص اعتبار ۲۵ میلیاردی در ردیف‌های مختلف خبر دادند و در ضمن قول دادند برابر همین مقدار هم برای شهرستان‌های سلسله و دلفان تخصیص بدهند که بنده خواستار پیگیری ویژه این مصوبه توسط نوسازی مدارس استان هستم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه افتتاح مدارس و سایر پروژه‌های آموزشی و تربیتی با فراهم شدن تجیهزات لازم موثر واقع می‌شود گفت: با توجه به وجود مدارس کانکسی در این مناطق لازم است در بهبود وضعیت اینگونه مدارس و تعمیر مدرسه‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - محرومیت آموزشی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم