بهره‌برداری تالار شهید آوینی ارشاد خرم‌آباد تا خرداد امسال

کد خبر: 
۱۲۴۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در دیدار با استاندار خبر داد؛

بهره‌برداری تالار شهید آوینی ارشاد خرم‌آباد تا خرداد امسال

بهره‌برداری تالار شهید آوینی ارشاد خرم‌آباد تا خرداد ماه امسال

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از بهره‌برداری تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد تا خرداد ماه امسال خبر داد.

به گزاش خبرنگار زرک؛ احمدحسین فتایی در دیدار با استاندار لرستان، با قدردانی از حمایت‌های مدیریت ارشد استان از فعالیت‌های فرهنگی و هنری، گفت: در حال حاضر مهمترین نیاز جامعه‌ی فرهنگ، هنر و قرآنی استان، توسعه فضاهای تخصصی این حوزه است که سال‌ها مغفول مانده و در یک‌سال گذشته، در اولویت برنامه‌های ما قرار داشته است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تالار مرکزی و هنرستان هنرهای زیبای خرم‌آباد، سالن‌های آمفی تئاترمجتمع‌های دورود، ازنا و سلسله، مجتمع فرهنگی هنری چگنی و ساختمان کتابخانه‌ی درجه یک الیگودرز و کتابخانه شهرستان سلسله مهمترین پروژه‌های عمرانی پیش روی ما هستند و انتظار داریم مدیریت ارشد استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی در مسیر حل مشکلات اعتباری این پروژه‌ها حمایت ویژه‌ی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بعمل آورند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، افزود: تعمیر و تجهیز تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم‌آباد مراحل پایانی خود را طی می‌کند و تا خرداد ماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

فتایی اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی نیز در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا از فضای حقیقی به مجازی منتقل شده و توانسته ایم در این زمینه نیز جشنواره‌های متعددی را در سطح استان به اجرا در آوریم./

سجاد شفیعی

 

 

برچسب‌ها: 
اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان - احمدحسین فتایی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم