بسیاری از مشکلات جامعه ناشی از عدم توجه به کار کارشناسی است

کد خبر: 
۱۵۸۵
حجت والیزاده در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی لرستان:

بسیاری از مشکلات جامعه ناشی از عدم توجه به کار کارشناسی است

بسیاری از مشکلات جامعه ناشی از عدم توجه به کار کارشناسی است

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به ضرورت اجرای کار کارشناسی در جامعه اظهار داشت: متاسفانه بسیاری از مشکلات امروز جامعه ناشی از عدم توجه به کار کارشناسی است.

به گزارش خبرنگار زرك؛ در این جلسه که در کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان برگزار شد، حجت والیزاده به خسارت‌های سیل اخیر اشاره و تصریح کرد: حجم تخریب‌ها و خسارت‌ها موید این نکته است که در حوزه‌ی انجام کار کارشناسی با مشکل مواجه هستیم.

وی افزود: در همین زمینه ساخت و سازهایی که در حریم رودخانه انجام شده است باعث افزایش خسارات گردید که این موضوع باید برای آینده در دستور کار قرار گیرد.

والیزاده تصریح کرد: در زمینه‌ی حریم آثار تاریخی هم با این مشکل مواجه هستیم و این مساله باعث بروز چالش‌هایی شده که در جهت ثبت این آثار و استفاده‌ی مناسب از آن‌ها پیش پای مسئولان امر قرار گرفته است.

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد لرستان بیان داشت: در حالی که تمرکز بر این ویژگی‌ها و سرمایه‌گذاری بر روی آن‌ها می‌تواند باعث توسعه‌ی بدون آسیب استان شود، متاسفانه همواره شماری از مسئولان و نمایندگان استان به غلط راه توسعه‌ی استان و رفع مشکلات موجود را راه‌اندازی کارخانجات صنعتی می‌دانند که در صورت تحقق، می‌تواند بسیاری از شاخصه‌ها و قابلیت‌های مثبت و خاص استان را تحت تاثیر قرار بدهد و آن‌ها را از بین ببرد.

والیزاده با تاکید بر اهمیت مقوله‌ی کارشناسی در شکل‌گیری زیرساخت‌های منطقی و پایدار استان خاطرنشان کرد: خواسته‌ی رسمی و قانونی ما از مدیران دستگاه‌های اجرایی این است که امر کارشناسی حتما به کارشناس رسمی و البته از کانال کانون کارشناسان رسمی دادگستری ارجاع داده شود.

وی افزود: این امر باعث می‌شود از مشکلات و معضلات احتمالی پیشگیری شود./

 

برچسب‌ها: 
كانون كارشناسان رسمي دادگستري لرستان - حجت واليزاده - اداره كل ميراث فرهنگي لرستان - سيد امين قاسمي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم