بسته شدن ورودی آرامستان‌های دلفان

کد خبر: 
۲۲۵۳

بسته شدن ورودی آرامستان‌های دلفان

 فرماندار دلفان گفت: ورودی تمامی آرامستان‌های این شهرستان بر اساس مصوبات ستاد مدیریت کرونا و به منظور پیشگیری از تجمعات، بسته شد.

حشمت بهمنی روز پنچشنبه در گفت و گو با خبرنگار زرک با اشاره اینکه تجمع در آرامستان‌ها یکی از مراکز انتشار بیماری کروناست افزود: تجمع در این محل‌ها حتی برای خانواده درگذشتگان ممنوع است.

وی با بیان اینکه شرایط دلفان در کرونا فوق بحرانی است و اگر همکاری مردم نباشد نمی‌توان به خوبی بر آن غلبه کرد ادامه داد: همه شهروندان باید تصمیم ستاد کرونای شهرستان را با دقت عملی کنند.

فرماندار دلفان از همکاری خوب صاحبان کسبه و دستگاه‌های اجرایی که تاکنون در رعایت مقررات در پیشگیری از کرونا خوب عمل کردند بر تداوم آن به خصوص طی روزهای آینده در شهر و روستاها تاکید کرد .

بهمنی از عموم شهروندان خواست وضعیت کنونی جامعه و گسترش شیوع کرونا را به خوبی درک کرده و از تردد به این اماکن به شدت خودداری ورزند که رعایت مقررات موجب مهار بیماری است .

وی با تاکید بر جریمه ۵۰۰ هزار تومانی خودروهای ورودی به آرامستان‌ها افزود: همچنین ۱۵  واحد صنفی شهرستان دلفان به دلیل نقض محدودیت‌های اعلام شده و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا شناسایی و پلمب شدند.

فرماندار دلفان همچنین گفت: ۹ باشگاه ورزشی متخلف این شهرستان به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه های ستاد پیشگیری از ویروس کرونا پلمب شد.

بهمنی ادامه داد: بازار دلفان همچنان تعطیل است و چنانچه اصناف غیرمشمول مصوبه تعطیلی، نسبت به رعایت بهداشت کرونا بی‌توجه باشند برخورد جدی و قانونی در قبال آنان نیز صورت می‌گیرد.

امین معظمی گودرزی/

 

برچسب‌ها: 
حشمت بهمنی - فرمانداری دلفان - آرامستان - ویروس کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم