برگزاری مجازی مسابقه نقاشی کودکان ویژه هفته میراث فرهنگی در لرستان

کد خبر: 
۱۳۱۵
مدیرکل میراث فرهنگی لرستان خبر داد؛

برگزاری مجازی مسابقه نقاشی کودکان ویژه هفته میراث فرهنگی در لرستان

برگزاری مجازی مسابقه نقاشی کودکان به مناسبت هفته میراث فرهنگی در لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از برگزاری مجازی مسابقه نقاشی کودکان ویژه هفته میراث فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرك؛ سید امین قاسمی امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار داشت: هر ساله به مناسبت هفته میراث فرهنگی برنامه‌های متنوعی توسط این اداره کل برگزار می‌شد که در سالجاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و اینکه استان ما در شرایط هشدار قرار دارد، اجرای همه برنامه‌های مذکور ممکن نبود.

قاسمی اظهار داشت: حفظ سلامتی مردم و رعایت آیین‌نامه‌های بهداشتی در اولویت قرار دارد اما شیوع ویروس کرونا مانع غفلت ما از هفته میراث فرهنگی نشده است.

او با اشاره به اینکه امسال مسابقه نقاشی ویژه کودکان به صورت مجازی و به منظور آشنایی این نسل با فرهنگ و تاریخ این دیار برگزار می‌شود افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند نقاشی‌های خود را با موضوع آثار تاریخی لرستان تهیه و تا ۵ خردادماه به اینستاگرام اداره کل میراث فرهنگی استان به آدرس lorestan-cthh ارسال کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بیان داشت: در این مسابقه نقاشی آثار تاریخی استان با هدف آموزش، تبلیغ و معرفی بیشتر به صورت مجازی ارسال و انجام می‌شود که این خود آگاهی و فرهنگسازی نسل کودک و نوجوان را در پاسداری از این میراث غنی و ارزشمند به دنبال خواهد داشت.

لازم به ذکر است آثار شرکت کنندگان در صفحه اینستاگرام اداره کل به مدت ۳ روز بارگذاری و در پایان به ۳ نقاشی که بیشترین پسند را از طرف مردم داشته باشند جوایزی اهدا می‌شود./

يعقوب دالوند

 

 

برچسب‌ها: 
اداره كل ميراث فرهنگي لرستان - سيد امين قاسمي - مسابقه نقاشي

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم