برگزاری مانور زلزله با مشارکت دانش‌آموزان در مدارس لرستان

کد خبر: 
۵۴۴۸
امین جمشیدی:

برگزاری مانور زلزله با مشارکت دانش‌آموزان در مدارس لرستان

برگزاری مانور زلزله با مشارکت دانش‌آموزان در مدارس لرستان

به گزارش پایگاه‌خبری‌زرک به مناسبت روز ایمنی در برابر زلزله در مدارس، مانور آموزشی با محوریت پناهگیری، تخلیه امن اضطراری و انتقال مصدومان به مکان امن، در مدارس منتخب لرستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش در این مانور در مدرسه بهار ناحیه ۲ خرم آباد گفت: علاوه بر به صدا درآمدن زنگ زلزله در همه مدارس همزمان با هشتم آذرماه روز ایمنی در برابر زلزله در مدارس مانور آموزشی و آمادگی در برابر زلزله در ۲۴ مدرسه دخترانه و پسرانه در شهرستان‌ها و مناطق لرستان برگزار شد.

امین جمشیدی هدف از برگزاری این مانور را ترویج فرهنگ ایمنی و ارتقاء آمادگی دانش آموزان و مربیان مدارس در زمان وقوع حوادث غیر منتظره عنوان کرد و افزود: در این مانور‌های آموزشی دانش آموزان با اصول پناهگیری، تخلیه امن اضطراری و انتقال مصدومان آشنا شدند.

وی با تأکید بر تاثیرگذاری آموزش اصول ایمنی و مدیریت بحران به اولیاء و مربیان مدارس و دانش آموزان در اشاعه فرهنگ ایمنی و آشنایی با راه‌های مقابله با حوادث، گفت: آشنایی دانش آموزان با اصول و مبانی مدیریت بحران و تمرین چگونگی پناهگیری صحیح، تخلیه امن اضطراری، اطفای حریق و امداد و نجات از اهداف برگزاری این مانور‌ها در مدارس است.

جمشیدی افزود: این مانور‌ها با همکاری دستگاه‌های امدادی و خدماتی و آموزش و پرورش برگزار شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل آموزش و پرورش لرستان - امین جمشیدی - مانور

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم