بروجرد به عنوان «شهر سبز» معرفی می‌شود

کد خبر: 
۹۵۰
سرپرست شرکت گاز لرستان:

بروجرد به عنوان «شهر سبز» معرفی می‌شود

سرپرست شرکت گاز لرستان گفت: با توجه به طرح‌های گازرسانی در دست اقدام روستایی در شهرستان بروجرد، بزودی این شهر به عنوان «شهر سبز» معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار زرک، کرم گودرزی در دیدار با فاطمه مقصودی، نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس یازدهم اظهار داشت: در بخش صنعت و زیرساخت‌های صنعتی و همچنین در بخش خانگی و روستایی گام‌های خوبی برداشته شده است.

وی با تأکید بر اینکه گازرسانی به روستاها موجب جلوگیری از مهاجرت شده و علاوه بر توسعه روستاها و مهاجرت معکوس، می‌توان به اشتغالزایی هم پرداخت، افزود: در حال حاضر در آبسرده بروجرد و بخش‌های روستایی استان پروژه‌های فعالی داریم.

سرپرست شرکت گاز لرستان اعلام کرد: ۱۲۰۰ متر لوله گاز داریم که اجرایی می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده چند روستای مسیر بصورت همزمان و زودتر افتتاح می‌شود.

گودرزی با اشاره به اینکه در بخش صنعت نیز برای بروجرد برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم گاز مورد نیاز صنعت و زیرساخت‌های صنعتی استان را تامین کنیم، گفت: با توجه به طرح‌های در دست اقدام روستایی در شهرستان بروجرد، بزودی این شهر به عنوان شهر سبز معرفی می‌شود.

تلاش برای گازرسانی به آبسرده بروجرد
منتخب مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: باید برای گازرسانی به آبسرده و روستاهای شهرستان تلاش بیشتری داشته باشیم.

فاطمه مقصودی با تأکید بر اینکه باید برای گازرسانی به مناطق مختلف استان تلاش کنیم، اظهار داشت: در این راستا روستاهای شهرستان بروجرد و منطقه آبسرده به دلیل شرایط خاص نیازمند توجه بیشتر است.

 

 

 

 

برچسب‌ها: 
شركت گاز لرستان - كرم گودرزي - فاطمه مقصودي - نماينده مردم بروجرد و اشترينان در مجلس - گازرساني - آبسرده

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم