برنامه ریزی برای سرمایه گذاری هزار میلیاردی در لرستان

کد خبر: 
۲۹۹۱
نماینده ولی‌فقیه در لرستان :

برنامه ریزی برای سرمایه گذاری هزار میلیاردی در لرستان

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در لرستان از برنامه ریزی برای سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیاردی در استان تا پایان دولت تدبیر و امید خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز یکشنبه در مراسم آغاز دهه فجر در مصلای الغدیر شهر خرم‌آباد با بیان اینکه بر اساس تعبیر مقام معظم رهبری، ۲۲ بهمن به مثابه عید فطر، عید قربان و عید غدیر است، اظهار داشت: عید فطر است چون ملت ما دوران سختی را پشت سر گذاشت تا به این ایام رسید.

وی با اشاره به اینکه طبقات مختلف مردم، روحانیت، اساتید، دانشگاهیان، معلمان، کشاورزان، اصناف و… سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتند تا این ایام، دهه فجر و ۲۲ بهمن برای ما رقم خورد، افزود: باید به روحانیت و پیشینه روحانیت در استان افتخار کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نقش مؤثر رزمندگان و مردم لرستان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین پیروزی انقلاب، بیان داشت: فرزندانی از این ملت به درجه رفیع شهادت نائل شدند تا این دهه فجر رقم خورد.

حجت الاسلام شاهرخی با تاکید بر اینکه دهه فجر حصار استبداد، استعمار و استثمار را تخریب کرد، افزود: ما هنوز در ابتدای راه هستیم، البته در این مسیر مشکلات بر سر راه هست و برای رسیدن به آرمان‌ها باید مقاوم و استوار حرکت کنیم.

وی، تصریح کرد: در یک سال اخیر، اقدامات مطلوبی در استان صورت گرفته، محورهای فعالیت دیگری در استان باز شده است و برخی از بانک‌ها، وزارت خانه‌ها، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به طور جدی تر پای کار آمده‌اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر همت، کار مضاعف و شبانه روزی در راستای به سرانجام رسیدن این اقدامات، عنوان کرد: در باقی مانده از عمر دولت، اگر این اقدامات دنبال شوند به طور حتم بیش از هزار میلیارد تومان در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، تولید، اشتغال و… سرمایه گذاری صورت می‌گیرد.

وی، تاکید کرد: این مجاهدت‌ها از سوی دولت، مدیران و مردم ادامه پیدا کند و خستگی ناپذیر این مسیر را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
سیاسی - اقتصادی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم