برخورد قاطع دستگاه قضا با اراذل‌واوباش در لرستان

کد خبر: 
۵۱۸۵
رئیس‌کل دادگستری لرستان مطرح کرد؛

برخورد قاطع دستگاه قضا با اراذل‌واوباش در لرستان

برخورد قاطع دستگاه قضا با اراذل‌واوباش در لرستان

خرم‌آباد - رئیس‌کل دادگستری لرستان با اشاره به برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضا با اراذل‌واوباش در این استان، از شناسایی و دستگیری چند باند سرقت مسلحانه طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «محمد رزم» امروز یکشنبه در نشست مشترک با قضات دادسرای عمومی و انقلاب مرکز لرستان، اظهار داشت: برخورد جدی، قاطع و بدون اغماض با اراذل‌واوباش و مرتکبین جرایم مهم کماکان در اولویت دادگستری استان است.

وی ضمن تقدیر از زحمات مؤثر همکاران قضائی و اداری در تأمین امنیت مطلوب استان لرستان، گفت: خوشبختانه استان لرستان امن‌ترین استان کشور است و مردم این استان که انقلابی، ایثارگر و ولایت‌مدار هستند، مستحق هرگونه خدمت هستند.

رئیس‌کل دادگستری لرستان، افزود: ما در دستگاه قضائی و مراجع امنیتی شرعاً وظیفه داریم که امنیت مردم را در حد اعلا تأمین کنیم و باتوجه‌به شاخص‌های مربوطه بشخصه معتقدم لرستان امن‌ترین استان کشور است.

رزم، گفت: در سال گذشته با تلاش شبانه‌روزی همکاران قضائی و مراجع ضابط چند باند سرقت مسلحانه در استان کشف و اعضای آنها شناسایی، دستگیر و تحت تعقیب قرار گرفتند و در همه پرونده‌ها برای متهمین کیفرخواست صادر شد.

وی گفت: لازم است حفظ امنیت استان موردتوجه و اهتمام ویژه قرار گیرد و در این راستا دادگستری استان بدون اغماض و با جدیت و قاطعیت با اراذل‌واوباش، مرتکبین قتل‌های عمدی، سرقت‌های مسلحانه، قاچاقچیان سلاح و مهمات و مواد مخدر، عوامل تیراندازی، اختلاس و ارتشا و دیگر جرایم مهم برخورد خواهد کرد.

رئیس‌کل دادگستری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری، گفت: همه ما موظف هستیم برای تحقق این دستور ولی‌فقیه تلاش کنیم و دادگستری استان امسال نیز از تمامی ظرفیت‌های قانونی در راستای رشد تولید و حمایت از واحدهای تولیدی و کارخانجات استان استفاده خواهد کرد.

رزم، گفت: انجام صحیح و شایسته وظایف ما مستلزم برنامه‌ریزی دقیق است و در برنامه عملیاتی سال جاری دادگستری استان موضوعات مهمی همچون کاهش پرونده‌های موجودی و افزایش مختومه، اتقان آرا، اجرای احکام، دادرسی الکترونیک و … پیش‌بینی‌شده و بر اجرای کامل برنامه عملیاتی مصوب در سطح استان نظارت معمول خواهد شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
دادگستری لرستان - محمد رزم - دستگیری اراذل و اوباش

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم