برای کاهش مشکلات مردم برنامه‌های کارشناسی دارم / در راستای حل مشکلات مردم آمادگی هرگونه اتحاد را دارم

کد خبر: 
۶۹۹
منتخبين مردم خرم‌آباد و چگني در مجلس يازدهم در ديدار با نماينده ولي‌فقيه در لرستان:

برای کاهش مشکلات مردم برنامه‌های کارشناسی دارم / در راستای حل مشکلات مردم آمادگی هرگونه اتحاد را دارم

منتخبين مردم خرم‌آباد و چگني در مجلس يازدهم با نماينده ولي‌فقيه در لرستان ديدار كردند.

به گزارش خبرنگار زرك، مهرداد ویسکرمی و مرتضی محمودوند منتخبین مردم شریف خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم به دعوت حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان، در فضایی برادرانه برای حل مشکلات حوزه انتخابیه و استان به همفکری پرداختند.

در ابتدای جلسه نماینده ولی فقیه در لرستان با تبریک ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، رهنمودهای ارزنده‌ای ارائه داده و بر لزوم کار جهادی تاکید كرد.

برای کاهش مشکلات مردم برنامه‌های کارشناسی دارم

مرتضي محمودوند منتخب مردم خرم‌آباد و چگني در مجلس يازدهم در اين ديدار، خدمتگزاری به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک موهبت الهی و مسئولیتی خطیر عنوان كرد و گفت: تمام تلاش و توان خود را برای رفع مشکلات مردم و خدمت به ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی در فضای آرامش و همکاری و همگرایی بکار خواهم گرفت.

وی در ادامه با تأكيد بر اينكه تلاش خواهم کرد وظایف نمایندگی خود را در تراز انقلاب اسلامی به انجام برسانم، اضافه كرد: برای کاهش مشکلات مردم برنامه‌های کارشناسی دارم و امیدوارم در کنار سایر منتخبان محترم مردم شریف لرستان در مجلس شورای اسلامی بتوانیم وظایف خود را انجام و انتظارات معقول مردم را برآورده سازیم.

در راستای مرتفع شدن مشکلات مردم آمادگی هرگونه اتحاد را دارم

مهرداد ويس‌كرمي ديگر منتخب مردم خرم‌آباد و چگني در مجلس يازدهم نيز در اين ديدار با تاکید بر وحدت و همدلی تصريح كرد: بنده به سهم خویش در راستای پیشرفت استان و مرتفع شدن مشکلات مردم آمادگی هرگونه اتحاد، همگرایی و همدلی را دارم.

وي ابراز اميدواري كرد در کنار سایر نمایندگان بتوانیم قدمی برای این استان برداریم و در ادامه بر لزوم تسریع در جهت فعال شدن مجمع نمایندگان استان و لزوم همدلی برای حل مشکلات کلان استان تاکید کرد.

 

 

برچسب‌ها: 
نماينده خرم آباد در مجلس شوراي اسلامي - مهرداد ویسکرمی - مرتضي محمودوند

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم