برای رفع کمبود تجهیزات آتش‌نشانی به یاری استاندار نیازمندیم

کد خبر: 
۲۱۵۸
شهردار خرم آباد در همایش روز آتش نشان :

برای رفع کمبود تجهیزات آتش‌نشانی به یاری استاندار نیازمندیم

شهردار مرکز لرستان با بیان اینکه خوشبختانه سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد در حوزه نیروی انسانی متخصص هیچ کمبودی ندارد، اضافه کرد: این در حالیست که در بحث تجهیزات آتش نشانی کمبودهایی داریم که رفع آنها نیازمند کمک استاندار و فرماندار و مدیران ستادی استان به این نهاد است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ محمد شریفی مقدم صبح امروز به مناسبت هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی در همایش تجلیل از بازنشستگان و آتش نشانان برتر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد سخن می‌گفت، با تاکید بر لزوم به روزآوری تجهیزات سازمان آتش نشانی شهرداری اظهار داشت: خوشبختانه این سازمان در حوزه نیروی انسانی متخصص هیچ کمبودی ندارد، ولی در بحث تجهیزات آتش نشانی کمبودهایی داریم که رفع آنها نیازمند کمک استاندار و فرماندار محترم و مدیران ستادی استان به شهرداری می‌باشد.

وی افزود: در صورت اختصاص کمک‌های لازم جهت خرید تجهیزات مدرن، بسیاری از نگرانی‌های مدیران و کارکنان آتش‌نشانی و همچنین همشهریان عزیز رفع خواهد شد.

ساختمان شریعتی به سازمان آتش نشانی خرم‌آباد بازگردد

شهردار مرکز لرستان در ادامه با تاکید بر نیاز شهرداری به ساختمان سابق ایستگاه شماره ۱ در خیابان شریعتی گفت: ساختمان شریعتی نماد آتش نشانی شهرداری است که در یکی از مهم ترین مناطق شهر قرار دارد که متاسفانه چند سالی است در اختیار منابع طبیعی قرار گرفته است.

شریفی مقدم ادامه داد: این ساختمان در طرح تفصیلی شهر خرم‌آباد که در طول این هفته ابلاغ خواهد شد کاربری تاسیسات شهری دارد که با این وصف باید در اختیار شهرداری قرار گیرد.

وی ادامه داد: از مسئولان استانی تقاضا داریم کمک کنند تا این مکان که از سال ۱۳۵۳ متعلق به سازمان آتش نشانی بوده است باز هم به این سازمان بازگردد.

شهردار خرم‌آباد در پایان با تقدیر از حضور فرماندار و اعضای شورای شهر و سایر مدعوین و حاضرین در همایش خاطرنشان کرد: روز آتش‌نشان را که به مردان بی ادعایی که علاوه بر اجرای وظایف اختصاصی خود در تمام فعالیت‌های خدمات شهری همگام و همراه مجموعه‌‌ی شهرداری هستند تبریک عرض کرده و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

گفتنی است علی محمد صالحی نسب، مهرداد علی پناه، زهرا نظری و ولی‌الله رستمی نژاد از اعضای شورای اسلامی شهر در این همایش حضور داشتند.

در ادامه این مراسم، با اهدای لوح تقدیر از بازنشستگان و آتش نشانان نمونه شهرداری تجلیل به عمل آمد.

انتهاي پيام/

 

 

برچسب‌ها: 
شهرداري خرم آباد - محمد شريفي مقدم - روز آتش نشان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم