برای توسعه‌ی خرم‌آباد، روی توان و ظرفیت کارشناسان کانون حساب کنید

کد خبر: 
۱۵۲۹
رییس کانون کارشناسان رسمی لرستان در دیدار با شهردار خرم‌آباد:

برای توسعه‌ی خرم‌آباد، روی توان و ظرفیت کارشناسان کانون حساب کنید

حجت والیزاده رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در دیدار با شهردار خرم‌آباد گفت: برای توسعه‌ی زیرساخت‌های مرکز استان، هر جا نیاز به مشورت کارشناسی باشد کانون بدون چشمداشت آماده‌ی همکاری است و می‌توانید روی توان و ظرفیت کارشناسان ما حساب کنید.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت والیزاده در این دیدار که ظهر یکشنبه در سالن جلسات کانون برگزار گردید، با تاکید بر وضعیت بحرانی شهرداری خرم‌آباد از نظر مالی و درآمدی اظهار داشت: خوشحالیم که شهردار خرم‌آباد با وجود تنگناهای مالی که بی‌سابقه هستند، بدون جار و جنجال مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان است.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از وقوع سیل گذشته و تخریب برخی زیرساخت‌های شهری خرم‌آباد و همچنین سایر مشکلات به وجود آمده از جمله شیوع کرونا افزود: خوشبختانه با وجود همه‌ی این مشکلات روح ناامیدی در شهر حاکم نیست و این وضعیت مدیون حضور آرام و توام با متانت شهردار خرم‌آباد است.

والیزاده توجه و احترام شهرداری خرم‌آباد به افکار عمومی را رمز موفقیت شهردار دانست و تصریح کرد: نظرخواهی از شهروندان برای انجام برخی پروژه‌های مبلمان شهری بیانگر اهمیت دادن به افکار عمومی و شهروندان است که این امر باعث گردیده با وجود همه‌ی مشکلات، انجام این پروژه‌های کوچک باعث خوشحالی مردم و رضایت آن‌ها شود.

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان بیان داشت: باید شرایط زادگاه‌مان به گونه‌ای باشد که ما و فرزندان‌مان به آن ببالیم و به این باور غلط تن ندهیم که خرم‌آباد جای زندگی نیست و باید از این شهر کوچ کرد.

حجت والیزاده خرم‌آباد را منحصر به فردترین شهر جهان دانست و افزود: به صراحت می‌گویم که هیچ شهری در جهان وجود ندارد که این همه ویژگی مثبت اعم از آثار تاریخی، آثار مقدس مذهبی و جاذبه‌های طبیعی با کمترین فاصله نسبت به هم در دل آن تجمیع شده باشد./

مهدیه مظفری

 

برچسب‌ها: 
کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان - حجت والیزاده - شهرداری خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم