برای تحقق «جهش تولید» قوانین سلیقه ای را کنار بگذاريد

کد خبر: 
۹۳۱

برای تحقق «جهش تولید» قوانین سلیقه ای را کنار بگذاريد

امام جمعه الشتر برای تحقق شعار سال، كنار گذاشتن قوانين دست و پاگير و سلیقه‌ای را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار زرک، حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی در جلسه شورای اداری شهرستان سلسله، با اشاره به نامگذاری سال۹۹ به «جهش تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: اجرایی کردن شعار سال در گرو این است که دستگاه‌های اجرایی جهش خوبی داشته و قوانین دست و پاگیر و سلیقه‌ای را کنار بگذارند و به خدمت بی‌منت اعتقاد داشته باشند.

وی با اشاره به اهداف قرارگاه خدمت‌رسانی شهید سلیمانی و خدمت‌های خوبی که در زمان شیوع کرونا به مردم شهرستان داشته است، افزود: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان باید همه در راستای لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب با توجه به تعطیلی بسیاری از کسب و کارها و بیکاری نان‌آوران و سرپرستان خانوار، قرارگاه را در کمک‌رسانی به نیازمندان و کسانی که بواسطه کرونا معیشت‌شان با مشکل مواجه شده است را یاری رسانیم.

امام جمعه الشتر با اشاره به تشکیل قرارگاه خدمت‌رسانی شهید سلیمانی از همان روزهای اول شیوع کرونا در شهرستان افزود: این قرارگاه با حضور نیروهای بسیجی، سپاهی و جهادی توانسته است در لبیک به فرموده رهبر انقلاب خدمات منسجمی به مردم ارائه دهد و از پراکندگی فعالیت‌های حمایتی جلوگیری کند.

حجت‌الاسلام موسوی با قدردانی از خدمات تمامی دستگاه‌های اجرایی که در طول بحران کرونا بدون اینکه کوچکترین آموزشی دیده باشند توانستند شهرستان را با اقدامات انجام شده به نقطه‌ای برسانند که نسبت به گذشته تقریبا از وضعیت باثباتی برخوردار باشیم و بیماری کنترل شود، خاطرنشان کرد: همه اینها نشان از وحدت و همدلی و همراهی مردم و مسئولان و حضور آگاهانه آنها در کنار یکدیگر بود.

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: امسال جمع‌آوری زکات فطریه با هماهنگی قرارگاه شهید سلیمانی انجام خواهد شد و توزیع آن نیز بر اساس تصمیم قرارگاه در میان نیازمندان صورت خواهد گرفت.

امام جمعه الشتر با اشاره به توزیع روزانه ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان در ایام ماه مبارک رمضان از سوی قرارگاه شهید سلیمانی، عنوان کرد: باید تلاش کنیم تبعات ناشی از حضور ویروس کرونا را در شهرستان با دستگیری از نیازمندان و کسانی که بواسطه کرونا شغل‌های خود را از دست داده‌اند، از بین ببریم.

 

برچسب‌ها: 
امام جمعه الشتر - حجت الاسلام سيد سجاد موسوي - جهش توليد - شوراي اداري - شهرستان سلسله

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم