با خانواده زندانیان صمیمانه گفتگو کردیم 

کد خبر: 
۴۸۳۱
در راستای اجرایی کردن جهاد تبیین؛

با خانواده زندانیان صمیمانه گفتگو کردیم 

عبدالمجید کشوری مدیرکل زندان‌های لرستان

خرم‌آباد ـ مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: در راستای اجرایی کردن جهاد تبیین با خانواده زندانیان صمیمانه گفتگو کردیم که این مسئله موجب رضایتمندی جامعه هدف شده است.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ عبدالمجید کشوری، در آیین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی لرستان که با حضور سرهنگ ضیاءبخش فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌های کشور برگزار شد، اظهار کرد: سازمان زندان‌ها دارای مأموریت‌های مشترکی با فراجاست و در جهت تعاملات و همکاری و آمادگی هرچه بیشتر باید رزمایش‌های مشترکی به صورت مستمر برگزار شود.

وی افزود: تمامی امور با صعوبت در زندان‌ها برعهده زندان‌بانان هوشیار است، بنابراین با تلاش مضاعف و شبانه‌روزی و حتی با اهدا جان برای دستیابی و حفظ جامعه‌ای امن باید کوشید چنانچه با تقدیم هزاران شهید والامقام که در رأس آنان سیدالشهدای عرصه مقاومت حاج قاسم سلیمانی است، در راه مبارزه با دشمنان اسلام و در جهت تأمین امنیت به فیض شهادت نائل آمد.

این مقام مسئول عنوان کرد: مجرمین توسط نیروهای جان برکف انتظامی دستگیر و تحویل زندان‌ها می‌شود و نگهداری آنان با زندانبانان پرتلاش در محیط محدود زندان است که مظلومیت این دو قشر خدمتگزار و بی ادعا بر کسی پوشیده نیست.  

وی در ادامه تصریح کرد: در هر برهه از زمان که مردم باهم متحد شدند و کشور در مسیر پیشرفت قرار گرفت، تحمل این مسئله برای دشمنان سخت و دشوار شد و با همکاری عناصر خود فروخته خود در داخل و خارج از کشور به فکر بر هم زدن نظم امنیت جامعه ایران اسلامی افتادند.

عضو شورای قضایی لرستان گفت: همکاران ما شبانه روز در تلاشند تا امنیت را در جامعه حفظ و برقرار سازند و در راه آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) و فرامین مقام معظم رهبری، حاضرند جان خود را تقدیم انقلاب کنند.

مدیرکل زندان‌های لرستان در ادامه افزود: در اجرایی کردن جهاد تبیین باید با دقت گام برداشت و هرچه مسئولان با مردم فاصله‌ها را کم کنند، مردم اعتماد بیشتری به نظام خواهند داشت چنانچه در زمینه ترویج زندانبانی اسلامی در خانه زندانیان حضور پیدا کردیم پای درد و دل‌های آنان نشستیم، با خانواده زندانیان صمیمانه گفتگو کردیم و سعی شد مشکلات‌شان بخصوص مشکلات معیشتی را تا حد قابل توجهی برطرف سازیم که این مسئله موجب رضایتمندی جامعه هدف شده است.

سرهنگ ضیاء بخش نیز ضمن تشکر از مدیرکل زندان‌های لرستان به دلیل نهایت همکاری با یگان حفاظت سازمان زندان‌ها در حضور مسئولین زندان‌های استان، عنوان کرد: سرهنگ سرپرست از نیروهای پرتوان، مقتدر و باسابقه درخشان در نیروی انتظامی است و به دلیل وجه اشتراک حوزه کاری کارکنان سازمان زندان‌ها با فراجا می‌طلبد همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر با فراجا در جهت ارتقا سطح توانمندی وآمادگی جسمانی کارکنان زندان‌های لرستان به صورت مستمر انجام شود.

در پایان با اهداء لوح سپاس از خدمات سرهنگ مهرنیا تقدیر  و حکم انتصاب سرهنگ سرپرست قرائت شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
عبدالمجید کشوری - اداره کل زندانهای لرستان - سیاسی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم