با توزیع بسته‌های معیشتی، زمستانِ نیازمندان را گرم می‌کنیم

شهسواری در گفت‌وگو با زرک؛

با توزیع بسته‌های معیشتی، زمستانِ نیازمندان را گرم می‌کنیم

با توزیع بسته‌های معیشتی، زمستانِ نیازمندان را گرم می‌کنیم

رییس اوقاف و امورخیریه شهرستان ازنا از توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان این شهرستان خبر داد و گفت: زمستان نیازمندان را گرم می‌کنیم.

سعید شهسواری روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار زرک، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی که از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه کشور ابلاغ شده بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان شامل برنج، روغن، ماکارونی، سویا، رب‌گوجه و قند از محل درآمد موقوفات تأمین و بین نیازمندان شهرستان ازنا توزیع می‌شود.

وی با اعلام اینکه اجرای این طرح از روزهای اخیر تا اواسط دی‌ماه همزمان با شهادت سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: بسته‌های معیشتی تا قبل از شب یلدا و فرا رسیدن فصل زمستان توزیع می‌شود.

رییس اوقاف و امورخیریه شهرستان ازنا به چگونگی شناسایی جامعه هدف توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا اشاره و تصریح کرد: خدام مساجد و امامزادگان و همچنین نیازمندان محله‌های محروم که توسط هیئت‌های مذهبی و افراد امین که در امامزادگان شاخص شناسایی شده‌اند و براساس نیات موقوفات مهمترین جامعه هدف توزیع بسته‌های معیشتی توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان است.

شهسواری، استفاده از درآمد موقوفات مجهول‌ المصرف، مشارکت متولیان موقوفات غیر متصرفی، منابع قابل استفاده از بقاع و امامزادگان و همچنین استفاده از ظرفیت خیران را از جمله محل‌های تأمین هزینه بسته‌های معیشتی عنوان کرد.

انتهای پیام/

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم