ایجاد ۱۲۰۰ شغل در لرستان با افتتاح طرح گردشگری سد «حوضیان»

کد خبر: 
۳۳۳۳
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان خبر داد؛

ایجاد ۱۲۰۰ شغل در لرستان با افتتاح طرح گردشگری سد «حوضیان»

ایجاد ۱۲۰۰ شغل در لرستان با افتتاح طرح گردشگری سد «حوضیان»

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از ایجاد هزار و ۲۰۰ فرصت شغلی مستقیم در استان در صورت افتتاح طرح گردشگری سد «حوضیان» الیگودرز، خبر داد.
    
به گزارش پایگاه خبری زرک؛ داریوش حسن‌نژاد در سخنانی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری طرح گردشگری سد «حوضیان» با سرمایه گذار اظهار داشت: این طرح در دو فاز در کنار دریاچه سد «حوضیان» احداث می‌شود.

وی عنوان کرد: در صورت اجرایی شدن طرح و بر اساس مدل مالی ارائه شده از سوی سرمایه گذار، برآورد تقریبی سرمایه گذاری اولیه این طرح حدود ۲۵۸ میلیارد تومان با نرخ بازده سرمایه گذاری ۲۵ درصد و برای یک دوره بازگشت سرمایه ۵ ساله طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان افزود: در صورت بهره برداری این طرح هزار و ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی داشته و می‌تواند باعث تحول چشمگیری در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی در شهرستان الیگودرز و لرستان شود.

صدور اسناد مربوط به بستر و حریم رودخانه‌های لرستان در خرم‌آباد

حسن‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در راستای مواد ۱ و ۲ قانون توزیع عادلانه آب، آئین‌نامه حد بستر و حریم رودخانه‌ها، مواد ۳ و ۹ در قانون جامع حد نگار، پیرو توافقات به عمل آمده بین وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و در راستای حفظ و صیانت از منابع آبی و حریم و بستر آنها، اولین اسناد مربوط به بستر و حریم رودخانه‌های لرستان در شهرستان خرم‌آباد صادر شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اقتصادی - شرکت آب منطقه ای لرستان - گردشگری - داریوش حسن نژاد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم