انتقال ۱۷۸ میلیون بشکه مواد نفتی لرستان به مبادی مصرف

کد خبر: 
۶۲۱۳
مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان؛

انتقال ۱۷۸ میلیون بشکه مواد نفتی لرستان به مبادی مصرف

انتقال ۱۷۸ میلیون بشکه مواد نفتی لرستان به مبادی مصرف

مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان از انتقال ۱۷۸ میلیون بشکه نفت خام و فرآورده نفتی با خطوط این منطقه به مبادی مصرف خبر داد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه لرستان گفت: ۳۲.۷ میلیون بشکه انواع فرآورده نفتی و ۱۴۵.۶ میلیون بشکه نفت خام از خطوط لوله منطقه لرستان به مبادی مصرف انتقال یافت.

سید محمدکریم هاشمی زاده افزود: در این مدت یک میلیارد و ۳۰ میلیون لیتر فرآورده نفتی شامل نفت سفید، نفت گاز (گازوئیل) و بنزین به تاسیسات خرم‌آباد و دره شهر به انبار پخش فرآورده‌های نفتی استان‌های لرستان و ایلام تحویل داده شد.

هاشمی زاده گفت: این منطقه با در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص و مجرب، وظیفه انتقال نفت خام مورد نیاز پالایشگاه‌های اراک، تهران، کرمانشاه، تبریز و فرآورده‌های نفتی جنوب به شمال کشور را به عهده دارد و سوخت مصرفی استان لرستان و استان‌های همجوار شامل مرکزی، کرمانشاه و ایلام را تأمین می‌کند.

وی با اشاره به آمار انتقال مواد نفتی در سال گذشته نیز افزود: سال گذشته با انتقال بیش از ۲۱۴ میلیون بشکه نفت خام و فرآورده‌های نفتی در این منطقه، از ۹۰ درصد ظرفیت برای انتقال مواد نفتی بهره برداری شده است.

هاشمی زاده گفت: منطقه لرستان دارای ۷۸۰ کیلومتر خطوط لوله از قطر ۱۰ تا ۳۰ اینچ، ۱۹ ایستگاه حفاظت از زنگ و ۱۹ ایستگاه مخابراتی است و به طور متوسط روزانه ۵۰۰ هزار بشکه نفت خام و ۱۳۵ هزار بشکه فرآورده‌های نفتی را منتقل می‌کند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
خطوط لوله نفت - ایستگاه مخابرات - محمد کریم هاشمی زاده - نفت خام - فرآورده های نفتی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم