انتقاد امام جمعه بروجرد از سرزنش زنان باردار

کد خبر: 
۶۷۹۹
در خطبه‌های نمازجمعه مطرح شد؛

انتقاد امام جمعه بروجرد از سرزنش زنان باردار

انتقاد امام جمعه بروجرد از سرزنش زنان باردار

بروجرد ـ امام جمعه بروجرد از سرزنش زنان باردار در جامعه انتقاد کرد و گفت: باید در خصوص جوانی جمعیت آگاه‌ سازی انجام شود.

به گزارش زرک، حجت الاسلام «سید علی حسینی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بروجرد، گفت: گفتمان سازی لازم است تا مردم و بخصوص زوج‌های جوان نسبت به اهمیت و ضرورت جوانی جمعیت آگاه شوند.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید نسبت به عواقب ناگوار پیری جمعیت آگاه شوند، تصریح کرد: گزارش می‌شود زنانی که برای بارداری و یا زایمان سوم یا چهارم به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند، مورد سرزنش قرار می‌گیرند که باید آگاه‌سازی صورت گیرد.

خطیب جمعه بروجرد با تأکید بر ضرورت عملیاتی کردن وعده‌های دولت در زمینه جوانی جمعیت، گفت: پرداخت وام‌ها باید توسط بانک‌ها صورت گیرد و زمین هم باید در اختیار افرادی که دارای شرایط موضوع جوانی جمعیت هستند، قرار گیرد، در حالیکه هنوز عده زیادی وام و زمین نگرفته‌اند.

ضرورت خودداری از مصرف بیهوده امکانات

حجت الاسلام حسینی با اشاره به مناسبت بهره‌وری و بهینه سازی مصرف، یادآور شد: باید از داشته‌ها و امکانات موجود بهترین استفاده را داشت و از هرگونه مصرف بیهوده و نابجا خودداری کرد، منابع موجود علاوه بر مصرف اکنون، متعلق به آیندگان هم هست که باید به بهترین صورت مورد استفاده قرار گیرند.

وی با اشاره به پیگیری‌های استاندار در رفع مشکل کارخانه نساجی بروجرد، تأکید کرد: استاندار در حل مشکل نساجی بروجرد جدی است و امیدواریم بتوانیم از کارگران نساجی در برابر فشارهای مالکان این کارخانه، حمایت کنیم.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به پیگیری‌های لازم برای برگزاری کنگره بین‌المللی آیت‌الله بروجردی، گفت: این کنگره بهار ۱۴۰۴ در بروجرد برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
ستاد اقامه نماز - خطبه های نماز جمعه - بروجرد - حجت الاسلام سید علی حسینی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم