انتشار نتایج انتخابات در فضای مجازی تخلف است

کد خبر: 
۷۰۲۳

انتشار نتایج انتخابات در فضای مجازی تخلف است

احسان یاوری رئیس ستاد انتخابات لرستان

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: انتشار نتایج انتخابات در فضای مجازی تخلف انتخاباتی است و از مردم می‌خواهیم که به این موضوع دامن نزنند.

 به گزارش پایگاه خبری زرک، «احسان یاوری» در ستاد انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری لرستان با اشاره به حماسه حضور و اهتمام مردم لرستان پای صندوق رای، اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم که مردم قبل از پایان زمان قانونی رای گیری پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: اگر چه بعد از ساعت ۶ هم طبق قانون وزیر کشور این اختیار را دارد که زمان رای‌گیری را تمدید کند، اما با توجه به ازدحام جمعیت در ساعات پایانی انتظار داریم که مردم زودتر رای خود را به صندوق‌ها بیاندازند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره به اینکه تنها منابع مجاز و رسمی برای اعلام نتایج وزارت کشور است،گفت: انتشار نتایج انتخابات در فضای مجازی تخلف انتخاباتی است و قطعا با افرادی که اقدام به انتشار آمار رای گیری کنند برخورد می‌شود.

یاوری تأکید کرد: فعالان عرصه رسانه استان در راستای حفظ آرامش روانی جامعه از انتشار هرگونه آمار در خصوص نتایج انتخابات خودداری کند.

وی در خصوص پایان رای گیری در روستاها و صندوق‌های سیار هم توضیح داد: به فرمانداران تاکید کرده‌ایم که تا قبل از اتمام رای گیری به هیچ وجه آرا شمارش نشود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان در خصوص وضعیت تعرفه‌ها گفت: توزیع تعرفه‌ها در شعب اخذ رای استان بر اساس سابقه انتخابات گذشته است و تا این لحظه هم برای تامین تعرفه‌ها مشکلی نداریم.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
ستاد انتخابات لرستان - احسان یاوری - فضای مجازی - انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم