انتخاب مدیرکل تامین اجتماعی لرستان به عنوان مدیر تلاشگر

گزارش خبری؛
انتخاب مدیرکل تامین اجتماعی لرستان به عنوان مدیر تلاشگر

انتخاب مدیرکل تامین اجتماعی لرستان به عنوان مدیر تلاشگر

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان از طرف برنامه تلویزیونی «افق روشن» شبکه استان به‌عنوان مدیر جهادی و تلاشگر انتخاب و با اهدای تندیس مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «منوچهر گودرزی» مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان در سومین حضور خود در برنامه تلویزیونی «افق روشن» شبکه استان، بر اساس گزارش‌های مردمی و پایش‌های همه‌جانبه توسط عوامل این برنامه تلویزیونی و به‌واسطه تحقق وعده‌ها و انتظارات مطرح شده مردم در برنامه‌های قبلی به‌عنوان مدیرکل جهادی و تلاشگر با اهدای تندیس مورد قدردانی قرار گرفت.

گودرزی در این برنامه به سیاست‌های تأمین اجتماعی در حوزه خدمات الکترونیک اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای طرح ۳۰۷۰ بیش از ۳۰ خدمت تأمین اجتماعی می‌بایست غیرحضوری می‌شد تا ۷۰ میلیون بار مراجعه تأمین اجتماعی در طول سال کاهش یابد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی مدیران ستادی و باهمت همکاران استان‌ها این خدمات به بیش از ۴۰ نوع خدمت ارتقا و توسعه‌یافته است که صدور ۳۲ هزار سند تعهدات کوتاه‌مدت در هشت‌ماهه اخیر به مبلغ ۱۴ میلیارد تومان و پرداخت ۷۴ میلیارد تومان بابت پرداخت مقرری بیمه بیکاری به‌صورت غیرحضوری بیانگر ارتقای سطح خدمات ازطریق طرح مذکور است.

بخشودگی ۱۳۵ میلیارد تومان از جرائم کارفرمایان بدهکار

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان به مجموعه فعالیت‌ها و تلاش‌های این اداره کل در انعکاس و اطلاع‌رسانی طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح بخشودگی جرائم در سال گذشته بیش از هزار و ۸۰۰ فقره بدهی مربوط به کارفرمایان مدیون تقسیط که در پی آن ۱۳۵ میلیارد تومان از جرائم کارفرمایان بدهکار بخشیده شد.

وی، اضافه کرد: همچنین در راستای حمایت از تولید و تولیدکنندگان در شش‌ماهه اول سال جاری هزار و ۱۷۷ فقره بدهی برای کارفرمایان تقسیط شده است.

گودرزی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مردم در برنامه‌های قبلی سرعت در فرایند صدور مفاصاحساب برای پیمانکاران بود که در شش‌ماهه اول سال گذشته تعداد پیمان‌های محاسبه شده جهت صدور مفاصاحساب دو هزار و ۱۰۰ فقره بوده که با اصلاح فرایندها در شش‌ماهه اول سال جاری این شاخص به تعداد پنج هزار و ۳۱۷ فقره یعنی به ۲/۴۲ برابر افزایش‌یافته است.

۳۹۰۰ لرستانی مشمول طرح «بیمه فراگیر خانواده ایرانی» شدند

وی همچنین از طرح «بیمه فراگیر خانواده ایرانی» به‌عنوان طرح تحولی سازمان یادکرد و افزود: در این طرح پوشش بیمه‌ای مناسب برای دانشجویان، زنان خانه‌دار و دختران مورد تأکید قرار گرفته است که از آغاز اجرای این طرح تاکنون قریب به سه هزار و ۹۰۰ نفر بیمه شده مشمول این طرح نام‌نویسی و زیر چتر حمایتی سازمان قرار گرفته‌اند.

مدیرکل تأمین اجتماعی لرستان اظهار داشت: به‌منظور نظارت و پیگیری حقوق بیمه‌ای کارگران شاغل در کارگاه‌ها، در شش‌ماهه اول امسال حدود ۳۱ هزار و ۳۰۹ بازرسی دوره‌ای از کارگاه‌ها یعنی ۳۱ درصد بیشتر از نرم مصوب تعیین شده از سوی سازمان مرکزی انجام شده و در بازرسی‌های کشفی ۳۱ درصد رشد در شش‌ماهه اول سال نسبت به نرم مصوب داشته‌ایم به‌طوری‌که هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده جدید به بیمه‌شدگان سازمان اضافه شده است.

پایان پیام /

 

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم