امروز؛ آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی

کد خبر: 
۱۹۵۲
رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان خبر داد:

امروز؛ آغاز پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی

سعید فرح بخش رئیس دانشگاه علمی کاربردی لرستان

رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان از آغاز پذیرش دانشجو در مراکز علمی کاربردی از امروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، سعید فرح بخش امروز سه شنبه که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه در چند سال اخیر تلاش کرده‌ایم دانشگاه علمی کاربردی لرستان در ریل اصلی خود قرار بگیرد و عمده آموزش‌ها در مقطع کاردانی باشد، اظهار داشت: امروز ۷۰ درصد رشته‌های ارائه شده‌ی این دانشگاه در مقطع کاردانی است.

وی با تاکید بر اینکه امروز با اقدامات کیفیت بخشی و نظارتی از ۳۲ مرکز علمی کاربردی در استان به ۱۷ مرکز رسیده‌ایم، تصریح کرد: در سال تحصیلی جدید به واسطه شرایط کرونا آموزش‌ها مجازی است، اما دروس عملی تحت نظر مربی و استاد مربوطه عملی ارائه می‌شود.

رییس دانشگاه علمی کاربردی لرستان با اشاره به اینکه این دانشگاه امسال در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد، گفت: امسال در ۱۰۹ رشته کاردانی که ۸ رشته آنها جدید است، پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

فرح بخش با اعلام اینکه پذیرش در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی لرستان از امروز سه‌شنبه ۴ شهریور آغاز و تا ۱۱ شهریور انجام می‌شود و احتمال تمدید این زمان نیز وجود دارد، خاطرنشان کرد: همچنین در مقطع کارشناسی در ۶۳ رشته که دو رشته آنها جدید است پذیرش دانشجو خواهیم داشت و پذیرش در این مقطع از ۱۱ تا ۱۸ شهریورماه انجام می‌شود.

وی، یادآور شد: پذیرش دانشجو در ۱۷ مرکز علمی کاربردی مستقر در ۹ شهرستان لرستان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۰ هزار دانشجو از دانشگاه علمی کاربردی لرستان فارغ التحصیل شده است و هم اکنون ۶ هزار دانشجو در مراکز این دانشگاه تحصیل می‌کنند، تصریح کرد: سامانه زیر ساختی آموزش‌های مجازی در دانشگاه راه اندازی شده که در مقایسه با گذشته به روز شده و خیلی از نواقص آن رفع شده است، بنابراین برای تحصیل مجازی دانشجویان مشکل اساسی وجود نخواهد داشت.

امین جعفری/

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه علمی کاربردی لرستان - سعید فرح بخش - پذیرش دانشجو - خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم