افزایش ۸۲ درصدی فروش گاز به صنایع در لرستان طی امسال

کد خبر: 
۳۲۱۱
مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد؛

افزایش ۸۲ درصدی فروش گاز به صنایع در لرستان طی امسال

افزایش ۸۲ درصدی فروش گاز به صنایع لرستان طی امسال

مدیرعامل شرکت گاز لرستان از افزایش ۸۲ درصدی گازرسانی و فروش گاز به صنایع در استان طی امسال نسبت به سال گذشته، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ کرم گودرزی در سخنانی با اشاره به گاز رسانی به ۱۸۵ روستای لرستان طی امسال، اظهار داشت: همچنین کار گاز رسانی به ۲۴۹ واحد صنعتی استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه از مجموع دو هزار و ۳۶۹ روستای واجد شرایط گاز رسانی لرستان، حدود هزار و ۸۸۱ روستا گاز رسانی شده‌اند، بیان داشت: ۱۵۳ هزار و ۵۰۰ مشترک خانگی گاز در روستاها داریم.

ضریب نفوذ ۹۱.۲ درصدی گاز رسانی به روستاهای لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان، عنوان کرد: ضریب نفوذ گاز رسانی به روستاهای لرستان حدود ۹۱.۲ درصد است.

گودرزی در ادامه با تاکید بر اینکه از مجموع ۲۵ شهر در استان لرستان، ۲۴ شهر تا کنون گاز رسانی شده‌اند، تصریح کرد: شهر «شول آباد» به عنوان آخرین شهر فاقد گاز در استان بوده که عملیات اجرایی گاز رسانی به آن در حال انجام است.

وی، افزود: در حال حاضر عملیات گاز رسانی به این شهر بالای ۷۶ درصد است و با اتمام این پروژه علاوه بر شهر «شول آباد»، بیش از ۵۰ روستای تابعه آن تحت پوشش گاز رسانی قرار خواهند گرفت.

۳۳۵ هزار مشترک خانگی گاز در شهرهای لرستان

مدیرعامل شرکت گاز لرستان، ضریب نفوذ گاز رسانی در شهرهای لرستان را ۹۹.۹ درصد اعلام کرد و گفت: حدود ۳۳۵ هزار مشترک خانگی گاز در شهرهای استان داریم.

گودرزی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از هزار و ۸۲۳ صنعت در استان از نعمت گاز بهره مند هستند، عنوان کرد: گاز رسانی و فروش گاز به صنایع در استان طی امسال نسبت به سال گذشته ۸۲ درصد افزایش یافته است.

وی، بیان داشت: تعهد ما طی امسال ۲۰۰ هزار متر مکعب در ساعت جایگزینی گاز به جای سوخت مایع بوده که تا کنون این عدد به ۲۴۰ هزار متر مکعب در ساعت رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان با تاکید بر اینکه با توجه به وقوع سیلاب سال گذشته در لرستان، زیرساخت‌های استان به خصوص در شهرستان‌های خرم‌آباد، چگنی، معمولان و پلدختر آسیب جدی دیدند، عنوان کرد: تا کنون بیش از ۴۵۰ آسیب دیده شناسایی و مقاوم سازی شده‌اند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اقتصادی - گازرسانی - شرکت گاز لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم