افزایش طرح‌های اشتغال‌زایی ستاد اجرایی فرمان امام در لرستان + فیلم

کد خبر: 
۲۵۲۴
نماینده ولی‌فقیه در لرستان خواستار شد؛

افزایش طرح‌های اشتغال‌زایی ستاد اجرایی فرمان امام در لرستان + فیلم

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، با اشاره به ظرفیت‌های لرستان در حوزه‌های گوناگون، افزایش و اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا و همچنین سرعت در اجرای آن‌ها از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سخنانی با اشاره به عملکرد ارزشمند این ستاد، بنیاد برکت و بنیاد احسان در سراسر کشور، اظهار داشت: در این راستا از مدیریت جهادی و انقلابی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و همکاران ایشان قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به فعالیت‌های این ستاد در حوزه محرومیت زدایی و به خصوص مبارزه با ویروس کرونا، گفت: این اقدامات و فعالیت‌ها شگفت انگیز و موجب خرسندی و خوشنودی دلداگان به نظام اسلامی و یاس دشمنان مردم و نظام اسلامی می‌شود.

امام جمعه خرم‌آباد با تقدیر از ایجاد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان، عنوان کرد: این امر موجب می‌شود که فعالیت‌ها در این ستاد با کیفیت و کمیت بیشتری ادامه پیدا کنند.

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه به ظرفیت‌های مختلف لرستان در حوزه‌های مختلف از جمله زمین‌های حاصلخیز، آب فراوان، دامپروری، گردشگری، معادن و…اشاره کرد و گفت: می‌توان با مدیریت جهادی و انقلابی ستاد اجرایی فرمان امام و همچنین مسئولان استان زمینه رشد و توسعه لرستان را فراهم کرد.

وی، با توجه به ظرفیت‌های لرستان در حوزه‌های مختلف، خواستار افزایش و اجرای طرح‌های تولیدی و اشتغالزا و همچنین سرعت در اجرای آنها از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شد و گفت: ایجاد کارگاه‌ها در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان لرستان امری ضروری است.

آمادگی افزایش طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا در لرستان را داریم

بنابر این گزارش، در این دیدار محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز در سخنانی، اظهار داشت: از نزدیک فعالیت‌ها و تلاش‌های نماینده ولی فقیه در لرستان را دنبال می‌کنم و این امر جای تقدیر دارد.

وی، مردم لرستان را مردمی ولایتمدار و شایسته خدمات بیشتر عنوان کرد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام این آمادگی را دارد که طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زا را در این استان افزایش دهد و آن‌ها را با سرعت اجرایی کند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به حمایت از کارگاه‌های تعطیل، نیمه تعطیل و نیازمند به سرمایه در گردش از سوی این ستاد، عنوان کرد: در این راستا هیئتی متشکل از مدیران دولتی و همچنین کارشناسان خبره استان تشکیل و نشست‌هایی با معاون ستاد اجرایی فرمان امام در تهران پیرامون افزایش طرح‌ها و همچنین سرعت بخشیدن به آن‌ها برگزار شود.

مخبر، تاکید کرد: نتایج این نشست‌ها در استان بررسی شوند و در کمترین زمان زمینه عملیاتی شدن طرح‌ها و مصوبات آن‌ها فراهم شود.

محمد بیرانوند/

 

برچسب‌ها: 
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) - محمد مخبر - حجت الاسلام شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم