افتتاح ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی در لرستان

کد خبر: 
۵۱۲۶
مدیرکل راهداری استان خبر داد؛

افتتاح ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی در لرستان

افتتاح ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی در لرستان

خرم‌آباد - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از افتتاح ۱۷۱ کیلومتر پروژه ساخت، توسعه و آسفالت راه روستایی در این استان همزمان با ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک، «مرتضی شیروانی» امروز سه شنبه در مراسم بهره برداری از ۱۷۱ کیلومتر ساخت، توسعه و آسفالت راه روستایی در لرستان همزمان با ایام دهه فجر، ضمن تبریک ۴۴ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص محرومیت زدایی و پیرو مصوبات سفر ریاست جمهور به استان لرستان، با پشتیبانی مقام عالی وزارت و مدیران ارشد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و حمایت‌های مسئولین ارشد استانی به ویژه استاندار و معاون عمرانی استانداری و با همت پرسنل سخت کوش راهداری استان، امروز شاهد بهره برداری از ۱۷۱ کیلومتر ساخت، توسعه و آسفالت راه روستایی در استان هستیم.

وی، ادامه داد: ۱۷۱ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در قالب ۷۳ پروژه در سطح استان است که امروز به صورت نمادین در روستای «چغاهروشی» شهرستان خرم آباد به بهره برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: ۸۰ کیلومتر راه روستایی دیگر در شرف آسفالت است که تا پایان سال مالی این مقدار نیز به بهره برداری خواهد رسید.

شیروانی، بیان داشت: در استان شش هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی داریم که میانگین آسفالت آنها ۷۴ درصد است، همچنین هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه روستایی در مناطق مرزی شهرستان‌ها و نقاط دور افتاده به صورت شنی و خاکی است، که در صورت توجه ویژه مقام عالی وزارت در تلاش برای رفع محرومیت زدایی و آسفالت این محورها نیز هستیم.

بنا بر این گزارش، این مراسم همزمان با پنج استان دیگر با حضور وزیر راه و شهرسازی سازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاون وزیر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان - مرتضی شیروانی - راه روستایی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم