افتتاح پیست اسکیت آموزشی ورزشی خرم‌آباد

کد خبر: 
۳۰۷۸
طی مراسمی برگزار شد؛

افتتاح پیست اسکیت آموزشی ورزشی خرم‌آباد

افتتاح پیست اسکیت آموزشی ورزشی خرم‌آباد

طی مراسمی، پیست اسکیت آموزشی ورزشی مرکز لرستان همزمان با دهه مبارک فجر، افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ پیست اسکیت آموزشی ورزشی مرکز لرستان که با همکاری مشترک شهرداری خرم‌آباد (سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری خرم‌آباد) و بخش خصوصی، ساخته شده است، صبح امروز پنجشنبه همزمان با دهه مبارک فجر، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در این آیین، زهرا نظری، نایب رئیس محترم شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در سخنانی، شخصیت و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را یک الگوی کامل در حوزه سبک زندگی دانست و زندگی ایشان را سراسر، کرامت و عزت انسان دانست. 

وی تصریح کرد: مباحث مرتبط با حقوق بشر، قرن‌ها پیش، قبل از مباحث امروزین حقوق بشر، توسط دین اسلام، بیان شده است و این برای ما که مسلمان هستیم یک افتخار است. 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد توضیح داد: دین اسلام، قرن‌ها پیش، به کرامت و منزلت زن توجه کرده است؛ آن هم زمانی که جامعه جاهلی آن زمان، داشتن دختر را مایه ننگ می‌دانسته است؛ پس، اسلام، دین حقوق بشر و دین کرامت انسان است و شخصیتی همچون حضرت فاطمه زهرا(س)، در هر زمینه‌ای، یک الگوی کامل برای همه ماست.

نظری در بخش دیگری از سخنانش، از بخش خصوصی سرمایه‌گذار در این پروژه، قدردانی کرد و گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری خرم‌آباد، حامی سرمایه‌گذاری واقعی برای توسعه زیرساخت‌های شهری است. 

وی، توضیح داد: ایجاد اینگونه زیرساخت‌ها باعث تقویت ورزش در جامعه می‌شود و فراموش نکنیم تقویت ورزش در جامعه یعنی: تقویت تندرستی و سلامت شهروندان در مسیر جامعه‌ای پویا و شاداب از نظر ورزشی و تندرستی. 

نائب رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، در سخنانش، تأکید کرد: وقتی پروژه‌ای در شهر خرم‌آباد کلید می‌خورد همه باید با اتحاد، همدلی و انسجام، کمک کنیم آن پروژه به مرحله نهایی بهره‌برداری برسد تا عموم شهروندان، از آن منتفع شوند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - پیست اسکیت - شهرداری خرم آباد

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم