افتتاح طرح‌های حوزه درمان شهرستان سلسله

کد خبر: 
۳۰۹۵
هم‌زمان با دهه فجر صورت گرفت؛

افتتاح طرح‌های حوزه درمان شهرستان سلسله

افتتاح طرح‌های حوزه درمان شهرستان سلسله

به مناسبت دهه فجر، طرح‌های حوزه درمان شهرستان سلسله با حضور مسئولان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ امروز جمعه آئین بهره برداری از طرح‌های درمانی شهرستان سلسله با حضور نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، فرماندار سلسله و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

یحیی ابراهیمی نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به نبود زیرساخت‌ها، آزمایشگاه مجهز و سی تی اسکن در شهرستان سلسله و کمبود متخصص عفونی در بیمارستان امام خمینی (ره) الشتر گفت: به دنبال این امر و شیوع ویروس کرونا، زیرساخت‌ها را با حداقل امکانات و در مدت کوتاه هم در سلسله و هم در دلفان تأمین کردیم.

وی با بیان اینکه سی تی اسکن شهرستان سلسله دارای بالاترین کیفیت است، تصریح کرد: شهر نورآباد دستگاه سی تی اسکن داشته اما تا قبل از عید سی تی اسکن این شهر ارتقا می‌یابد تا از اعزام بیماران به مرکز استان جلوگیری شود.

محمدرضا نیکبخت رئیس علوم پزشکی لرستان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه امروز شاهد بهره برداری از سه پروژه مهم در حوزه سلامت هستیم، گفت: مرکز دیالیز الشتر با افزایش تعداد تخت‌های آن از ۴ تخت به ۹ تخت توسط خیر محترم خانم توانا راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه سی تی اسکن ۳۲ اسلایس جدید با حمایت نماینده مردم و حوزه بهداشت و درمان راه اندازی شد و با راه اندازی آن دیگر نیاز به مراجعه کردن بیماران به مرکز استان نیست، تصریح کرد: آزمایشگاه با تجهیزات روز در بیمارستان امام خمینی (ره) الشتر نیز راه اندازی شد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - دانشگاه علوم پزشکی لرستان - سلسله

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم