اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در لرستان

کد خبر: 
۳۴۹۸
معاون استاندار لرستان خبر داد؛

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در لرستان

محمود ثمینی معاون استاندار لرستان

معاون استاندار لرستان از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در این استان با توجه به تغییر رنگ و وضعیت شهرها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ محمود ثمینی امروز در حاشیه اولین جلسه ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا گفت: با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان‌های خرم‌آباد، ازنا، الیگودرز و دورود با تغییر شرایط از زرد به نارنجی و شهرستان بروجرد به قرمز تبدیل شده‌اند که محدودیت‌های مطابق با این شرایط در شهرهای یاد شده اعمال خواهد شد.

وی اظهار داشت: شرایط قبل از پایان سال، تجمعات در خریدهای ایام نوروز و از طرفی پایین آمدن سطح رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از مهم‌ترین عوامل در بروز این تغییرات است.

معاون استاندار لرستان افزود: با توجه به در پیش بودن ایام ماه مبارک رمضان مقرر شد قانون منع ترددهای شبانه از ساعت ۲۱ با یک ساعت تأخیر و از ساعت ۲۲ در کشور اجرایی شود.

ثمینی تصریح کرد: در جلسه امروز با تصمیم ستاد ملی مصوب شد بخش خصوصی با استفاده از ارز نیمایی نسبت به واردات واکسن کرونا تحت نظارت وزارت بهداشت و درمان اقدام کند و در بحث تزریق به داوطلبان نیز این عمل با نظارت وزارت بهداشت و قیمت تمام شده صورت پذیرد.

وی تأکید کرد: هم استانی‌های محترم با لحاظ شرایط شکننده استان، از برگزاری هرگونه تجمع بخصوص در نیمه شعبان پرهیز کنند و نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اجتماعی - کرونا - محمود ثمینی - استانداری لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم