اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی درخرم‌آباد / واگذاری ویلا و خانه به مسافران ممنوع

کد خبر: 
۱۲۳۶
فرماندار مرکز لرستان خبر داد؛

اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی درخرم‌آباد / واگذاری ویلا و خانه به مسافران ممنوع

جعفر طولابی فرماندار خرم آباد

فرماندار مرکز لرستان با اعلام وضعیت قرمز شیوع کرونا در خرم‌آباد بر ضرورت اعمال محدودیت‌ها در این شهرستان تاکید کرد و گفت: واگذاری ویلا و خانه به مسافران توسط بنگاه‌های معاملاتی و اشخاص حقیقی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار زرک؛ جعفر طولابی امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری خرم‌آباد در سخنانی با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در مرکز لرستان و تصمیمات اتخاذ شده در این رابطه، اظهار داشت: در این راستا برگزاری هر گونه مراسم تشییع، تدفین، چهلم و سالگرد با جمعیت بالا ممنوع است.

وی، برگزاری هر گونه جشن عقد و عروسی با جمعیت بالا و همچنین برگزاری هر گونه همایش و جشنواره در ادارات شهرستان خرم‌آباد را ممنوع اعلام کرد و گفت: نحوه حضور کارکنان ادارات، همچنان با همان روش قبل و به صورت دوسوم استمرار دارد.

حضور ارباب رجوع بدون ماسک و دستکش در ادارات خرم‌آباد ممنوع شد

فرماندار مرکز لرستان ادامه داد: حضور ارباب رجوع بدون استفاده از ماسک و دستکش در ادارات نیز ممنوع است.

طولابی با تاکید بر اینکه تا اطلاع بعدی مدارس شهرستان خرم‌آباد تعطیل است، گفت: ضدعفونی سالن جلسات و نمازخانه‌های ادارات باید مدنظر قرار بگیرد.

وی، تاکید کرد: ورودی بوستان‌ها، پارک‌ها و مناطق گردشگری و تفریحی توسط شهرداری باید مسدود شود، همه اماکن اقامتی آموزش و پرورش از جمله خانه‌های معلم و اردوگاه‌های محل اسکان تا اطلاع بعدی تعطیل هستند.

ورودی آرامستان‌های شهرستان تا اعلام وضعیت سفید مسدود است

فرماندار مرکز لرستان با بیان اینکه ورودی آرامستان‌های شهرستان تا اعلام وضعیت سفید مسدود است، بیان داشت: تداوم گندزدایی امکان عمومی سطح شهر خرم‌آباد توسط شهرداری باید انجام گیرد.

طولابی با اشاره به اینکه تمامی کسب و کارها ملزم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده و همچنین فاصله گذاری اجتماعی هستند، گفت: شهرداری باید نسبت به جمع‌آوری و تعطیلی ضایعات فروشی‌ها و همچنین سد معبر اقدام کند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی اماکن ورزشی، سفره خانه‌ها، اماکن تاریخی و فرهنگی تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند، گفت: برگزاری نماز جماعت در مساجد ممنوع است، مراسم معنوی و پرفیض نماز عید فطر به صورت مجتمع و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مصلای الغدیر برگزار خواهد شد.

واگذاری ویلا و خانه به مسافران توسط بنگاه‌های معاملاتی و اشخاص حقیقی ممنوع است

فرماندار مرکز لرستان، تصریح کرد: راهداری بر حمل و نقل برون شهری باید نظارت بیشتری در راستای رعایت آیین‌نامه‌های بهداشتی اعمال کند، واگذاری ویلا و خانه به مسافران توسط بنگاه‌های معاملاتی و اشخاص حقیقی ممنوع است.

طولابی، بیان داشت: کشتارگاه‌ها، قصابی‌ها، مرغ و ماهی فروشی‌ها، نانوایی‌ها و مراکز سوخت نسبت به رعایت آیین‌نامه‌های بهداشتی باید اقدام کنند.

وی، افزود: تیم‌های بازرسی متشکل از اتاق اصناف، امکان، نیروی انتظامی، دامپزشکی و شهرداری بر فعالیت صنف‌های مورد اشاره نظارت کنند./

رضا طولابی

پایان پیام

 

 

برچسب‌ها: 
فرمانداری خرم آباد - جعفر طولابی - ویروس کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم