اعمال تصمیمات سختگیرانه مبارزه با کرونا از فردا در دلفان

کد خبر: 
۱۲۵۱
بهمنی خبر داد؛

اعمال تصمیمات سختگیرانه مبارزه با کرونا از فردا در دلفان

حشمت بهمنی فرماندار شهرستان دلفان

فرماندار دلفان از اعمال تصمیمات سختگیرانه برای مبارزه با کرونا از فردا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ حشمت بهمنی امروز جمعه ۲۶ اردیبهشت که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، با اشاره به تصمیمات جدید برای مقابله با کرونا در شهرستان دلفان، اظهار داشت: با تصمیم شورای مدیریت بحران مبارزه با بیماری کرونا در این شهرستان از شنبه ۲۷ اردیبهشت تصمیمات جدیدی قابل اجرا خواهد بود.

وی با اعلام اینکه بازار شهر نورآباد کاملا تعطیل خواهد شد، افزود: به جز نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، پمپ بنزین‌ها و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی بقیه اصناف تا اطلاع بعدی تعطیل است و با کسانی‌که به هر نحوی دستورات ستاد مدیریت مبارزه با بیماری کرونا را نادیده بگیرند، برخورد قانونی خواهد شد.

فعالیت ادارات دلفان بدون پذیرش ارباب رجوع

فرماندار دلفان، با تأکید بر اینکه هرگونه تجمع و ازدحام در سطح بازار و معابر ممنوع بوده و آرامستان‌های سطح شهر و روستاها مسدود و مراسم عزاداری و تدفین بدون حضور جمعیت و فقط با حضور چند نفر از نزدیکان انجام می‌گیرد، اعلام کرد: تمام ادارات شهرستان با حداکثر یک‌سوم کارکنان و بدون پذیرش ارباب رجوع فعالیت خواهند داشت.

بهمنی ادامه داد: بانک‌ها نیز با یک‌سوم کارکنان فقط برای انجام امور ضروری فعالیت دارند و تا اطلاع بعدی مدارس دلفان تعطیل خواهند بود.

کنترل دوره‌گردها در سطح روستاهای دلفان

او با بیان اینکه شهرداری به صورت روزانه معابر سطح شهر را گندزدایی و ضدعفونی خواهد کرد، خاطر نشان کرد: مدیران و روسای ادارات قبل و بعد از کار روزانه دستگاه تحت مدیریت خود را ضدعفونی خواهند کرد.
بهمنی در پایان با اشاره به اینکه تمام زیارتگاه‌ها، مناطق تفریحی، پارک‌ها و بوستان‌ها تعطیل و ورودی آنها مسدود خواهد شد، گفت: دوره‌گردها از قبیل خریداران ضایعات و میوه‌فروشان سیار در سطح روستاهای شهرستان کنترل خواهند شد./

سمیرا جوادی

 

 

برچسب‌ها: 
فرمانداری دلفان - حشمت بهمنی - ویروس کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم