اعلام نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان

کد خبر: 
۶۲۶۸
شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان؛

اعلام نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان

اعلام نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان

شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در لرستان با صدور اطلاعیه‌ای فهرست کاندیداهای مورد حمایت خود را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این استان اعلام کرد.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک از ایرنا در این فهرست ۹ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی و ۲ نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری مشخص شده‌اند.

بر این اساس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی محمدرضا ملکشاهی راد و هادی هاشمی، حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان بهرام بیرانوند و عباس گودرزی، حوزه انتخابیه دورود و ازنا روح‌الله لک علی‌آبادی، حوزه انتخابیه سلسله و دلفان محمدحسین محمدی، حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان علی امامی راد، حوزه انتخابیه پلدختر و معمولان سید حمیدرضا کاظمی و حوزه انتخابیه الیگودرز عبدالرضا افروغ به عنوان کاندیداهای مورد تایید شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان نام برده شده اند.

همچنین کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری آیت‌الله هاشم نیازی و آیت‌الله محمدمهدی سلیمانی اردهالی ‌هستند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و در حال حاضر ۳۵۰ کاندیدا در این رقابت حضور دارند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان - اعلام کاندیداهای نهایی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم