اعلام آمادگی شرکت‌های بزرگ خارجی برای سرمایه‌گذاری در ایران

کد خبر: 
۴۰۹۲
مدیرعامل شرکت بازرگانی اندیشه نو خبر داد؛

اعلام آمادگی شرکت‌های بزرگ خارجی برای سرمایه‌گذاری در ایران

اعلام آمادگی شرکت‌های بزرگ خارجی برای سرمایه‌گذاری در ایران

مدیرعامل شرکت بازرگانی و سرمایه گذاری «اندیشه نو» از اعلام آمادگی شرکت‌های بزرگ خارجی برای سرمایه‌گذاری در ایران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ «مهدی علی آبادی فراهانی» که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، رشد و توسعه اقتصادی هر کشور را نشان دهنده توان تولیدی آن کشور عنوان و تاکید کرد: یکی از عوامل بسیار مهم تولید، سرمایه است.

وی، تامین منابع مالی از طریق بازار سرمایه را یک روش کم هزینه برشمرد و گفت: این امر مستلزم جلب اعتماد، امنیت سرمایه گذاری و حمایت از حقوق سرمایه گذاران است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی و سرمایه گذاری «اندیشه نو» یکی از مقوله‌های تاثیرگذار در فرآیند جذب سرمایه خارجی را امنیت سرمایه گذاری بر مبنای قانون تشویق و حمایت سرمایه گذاری خارجی دانست و تصریح کرد: خطرهای سیاسی سرمایه گذاری خارجی و همچنین انتقالات ارزی سرمایه گذاران خارجی باید به طور کامل تحت پوشش و حمایت دولت قرار گیرد و در این میان نقش بخش خصوصی در فرایند جذب سرمایه‌گذاری خارجی بسیار مهم است.

فراهانی ادامه داد: در صورتی که رئیس جمهور منتخب، حامی سرمایه گذاران خارجی باشد چندین شرکت سرمایه گذاری بزرگ برای سرمایه گذاری در ایران اعلام آمادگی کرده‌اند و می‌توان به درآمدزایی خوبی دست پیدا کرد.

وی، سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار در کشوری همچون ایران که درگیر تحریم است را کاری بسیار پر خطر عنوان و خاطرنشان کرد: اگر توان سرمایه گذاری و قدرت جذب سرمایه گذاری داشته باشیم و همچنین توان رقابتی را فراهم نماییم، می‌توان برخی سرمایه گذاران کلان در سطح بین المللی را متقاعد کرد تا در ایران سرمایه گذاری کنند و بدون ترس از تحریم‌ها و محدودیت‌های بانکی به سود و درآمد اقتصادی بالایی رسید و حتی بازارها و نمایشگاه‌های دائمی را در کشورهای دیگر ایجاد کرد.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
اندیشه نو - مهدی علی آبادی فراهانی - سرمایه گذاری

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم