استمرار فعالیت مراکز واکسیناسیون هلال احمر در لرستان

کد خبر: 
۴۴۴۹
مدیرعامل هلال احمر لرستان خبر داد؛

استمرار فعالیت مراکز واکسیناسیون هلال احمر در لرستان

استمرار فعالیت مراکز واکسیناسیون هلال احمر در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از استمرار فعالیت مراکز واکسیناسیون این نهاد برای کاهش روند ابتلا به کرونا و فوتی‌ در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زرک؛ صارم رضایی در آئین افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون کووید در جمعیت هلال احمر کوهدشت با اشاره به اینکه این مرکز به منظور رفاه حال مردم و ضرورت مشارکت حداکثری جمعیت هلال‌احمر در عرصه کمک به شهروندان در طرح سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی و در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها با مشارکت مرکز بهداشت شهرستان‌ها و جمعیت هلال احمر راه‌اندازی شد، اظهار داشت از زمان شیوع ویروس کرونا طرح‌ها و خدمات چشمگیری را در کنار دانشگاه علوم پزشکی و دیگر نهادهای خدمات رسان به هم استانی‌ها ارائه کرده است.

وی گفت: از امروز در این مرکز واکسیناسیون در راستای همکاری با مرکز بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان، یک بار دیگر ظرفیت خود را برای خدمت‌رسانی در امر واکسیناسیون به کار خواهد گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان افزود: این مرکز با مشارکت کارکنان جمعیت هلال احمر استان، جوانان و داوطلبان عضو جمعیت و با نظارت مرکز بهداشت شهرستان، در دو شیفت کاری آماده ارائه خدمات به شهروندان است که شیفت اول آن از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴ و شیفت دوم نیز از ساعت ۱۴ الی ۱۹:۳۰ فعالیت خواهند داشت.

رضایی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر در کنترل ویروس منحوس کرونا همیشه پای کار بوده و یکی از نهادها و ارگان‌هایی است که از زمان شیوع این ویروس، همه جا و همه حال، یار و یاور دانشگاه علوم پزشکی بوده است و امروز هم با افتتاح این مرکز، امیدواریم روند ابتلاء شدیداً کاهش یابد و آمار بیماران کرونایی در استان به حداقل برسد.

وی خدمت رسانی به مردم را وظیفه ذاتی هلال احمر عنوان کرد و گفت: محدودیتی برای مراجعه کنندگان وجود ندارد چون در این پایگاه‌ها شش تیم واکسیناتور، یک پزشک، شش نفر اعضای تیم ثبات، یک پرستار، دو نفر مسئول کنترل مدارک، دو نفر در قسمت نوبت‌دهی، دو نفر انتظامات و یک تیم پشتیبان پنج نفره در هر شیفت همکاری می‌کنند و به‌طور میانگین آمادگی پذیرش ۶۰۰ نفر در هر شیفت را دارند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
جمعیت هلال احمر لرستان - صارم رضایی - واکسیناسیون کرونا

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم