استخدام ۳۷ امدادگر با درجه ایثار در هلال احمر لرستان

کد خبر: 
۲۴۹۹
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان خبر داد؛

استخدام ۳۷ امدادگر با درجه ایثار در هلال احمر لرستان

استخدام ۳۷ امدادگر با درجه ایثار در هلال احمر لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از پیگیری برای جذب ۳۷ امدادگر با درجه ایثار در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ صارم رضایی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به موضوع استخدام نیروهای امدادگر در لرستان، اظهار داشت: جمعیت هلال احمر تعداد زیادی امدادگر، نجات گر و داوطلب دارد و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این نهاد، تلاش شده که کسی غیر از این عزیزان وارد جمعیت هلال احمر نشوند.

وی، عنوان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، حدود ۳۷ نفر از امدادگران استان که درجه «ایثار» دارند جذب جمعیت هلال احمر استان خواهند شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با تاکید بر اینکه همچنین رئیس جمعیت هلال احمر کشور برای بحث بیمه امدادگران در حال پیگیری است و امیدواریم در مجلس مصوبه این امر گرفته شود، تصریح کرد: سهمیه ما در سطح کشور، سهمیه قابل توجهی است.

توزیع تجهیزات بین مراکز هلال احمر تا قبل از آغاز بارندگی‌ها

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت تجهیزات و امکانات مراکز هلال احمر لرستان اشاره کرد و گفت: جمعیت هلال احمر بر اساس شاخص‌هایی که دارد و به تناسب اقلامی که در اختیار می‌گیرد اقدام به تجهیز مراکز خود می‌کند.

وی با اشاره به وقوع سیلاب سال گذشته و کمبودهایی که در مراکز هلال احمر وجود داشت، ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته اقلام و تجهیزات خوبی را در اختیار قرار گرفتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان، بیان داشت: قبل از اینکه بارندگی‌ها در استان شروع شود این اقلام و تجهیزات در بین شهرستان‌های مختلف استان توزیع شد.

امداد رسانی به ۱۸۱۴ حادثه دیده

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به آمار امداد رسانی در سطح استان لرستان طی سال‌جاری اشاره کرد و افزود: طی ۹ ماهه امسال، ۴۷۰ مورد حادثه در استان شامل ۲۵۵ مورد حادثه جاده‌ای، ۱۱ مورد آتش سوزی، ۶۱ مورد کوهستان، ۳۷ مورد شهری، سیل و آب گرفتگی، غرق شدگی و… رخ داده است.

وی با اشاره به انجام ۲۵ سورتی پروازی در راستای امداد رسانی در حوادث، عنوان کرد: بیش از ۵۶۸ تیم در قالب هزار و ۷۲۵ نفر نیرو عملیاتی به حوادث اعزام شده‌اند و در مجموع امداد رسانی به هزار و ۸۱۴ نفر در حوادث صورت گرفته است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها: 
جمعیت هلال احمر لرستان - صارم رضایی - استخدام - امدادرسانی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم