استاندار لرستان اگر حرکت نکند، گزینه بعدی تغییر است

کد خبر: 
۱۰۶۰
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم در نشست با خبرنگاران:

استاندار لرستان اگر حرکت نکند، گزینه بعدی تغییر است

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم گفت: بی‌تحرکی استاندار لرستان را حس و لمس کرده‌ام؛ مدیریت ما باید حرکت کند و اگر حرکت نکند، گزینه بعدی تغییر است؛ اگر این موتور محرکه راه نیفتد باید مجمع نمایندگان ورود کند.

به گزارش خبرنگار زرک؛ مهرداد ویس‌کرمی امروز پنج‌شنبه که در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری لرستان سخن می‌گفت، اظهار داشت: مجلس باید به گونه‌ای باشد که در آن عقلانیت بر لابی‌گری غلبه داشته باشد.

وی ادامه داد: یکی از لابی‌هایی که انجام می‌شود و به ضرر استان‌هایی مثل لرستان تمام شده بحث بودجه است؛ بودجه نباید به گونه‌ای باشد که بشود سلیقه‌های افراد در آن دخالت داده شود، بودجه کشور باید شفاف باشد که در کجا و چگونه مصرف ‌شود.

مجلس اگر می‌خواهد شفاف و عدالت محور باشد باید از خودش شروع کند

منتخب مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس اگر می‌خواهد شفاف و عدالت محور باشد باید از خودش شروع کند، اضافه کرد: بسیاری از مشکلاتی که در استان به گره کور تبدیل شده قابل حل است.

ویس‌کرمی با تاکید بر اینکه نماینده باید وکیل ملت باشد، یعنی درد مردم را پیگیری و حل می‌کند، ادامه داد: اما وقتی رفت با آن بالایی‌ها پیوند خورد دیگر وکیل ملت نیست و وکیل دولت است.

وی گفت: ما بنا را بر تعامل با مدیران و همکاری برای حل مشکلات مردم می‌گذاریم، اگر در این مسیر متوجه شدیم مدیری کُند، کاهل و تنبل است و نمی‌خواهد کار کند، آن وقت بر اساس قانون، وظیفه نظارتی مجلس به میان می‌آید.

استراتژی عدم دخالت در عزل و نصب مدیران به معنای بی‌‌تفاوتی نیست

این نماینده مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه بایستی مدیران کل توسط مجمع نمایندگان لرستان ارزیابی شوند، خاطرنشان کرد: استراتژی عدم دخالت در عزل و نصب مدیران اصلاً به معنای بی‌‌تفاوتی نیست.

ویس‌کرمی اذعان داشت: یکی از آسیب‌های ما مدیران پیر و مسن و استفاده چندین و چندباره از افراد بازنشسته است، نگه داشتن به هر قیمت بازنشسته‌ها یک آسیب است و هیچ دلیلی ندارد تا وقتی نیروی جوان در کشور است بر نیروهای بازنشسته و پیر تکیه کنیم.

وی، مدیریت تنبل، کم‌کار و پیر استان لرستان را باعث نادیده‌گرفتن ظرفیت‌های ایجاد اشتغال دانست و افزود: از سوی دیگر نیز برخی از مدیران ما شهامت اقدام انقلابی و جهادی ندارند.

استاندار لرستان بی‌تحرک است

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس یازدهم گفت: در خصوص استاندار لرستان نیز این بی‌تحرکی را حس و لمس کرده‌ام؛ مدیریت ما باید حرکت کند و اگر حرکت نکند، گزینه بعدی تغییر است؛ اگر این موتور محرکه راه نیفتد باید مجمع نمایندگان ورود کند.

ویس‌کرمی با بیان اینکه یک سری نهادها باید بفهمند در نظام جمهوری اسلامی وارث خون شهدا هستند و اگر کسی به ارزش های انقلاب دهن کجی کند به هیچ عنوان در مدیریت جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد، بر تداوم ارتباط و همفکری با خبرنگاران تاکید کرد./

 

 

برچسب‌ها: 
نماينده مردم خرم آباد و چگني در مجلس - مهرداد ويسكرمي - نشست خبري

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم