از ظرفیت ادارات در طرح آجر به آجر استفاده شود

کد خبر: 
۱۷۵۵
مدیرکل نوسازی مدارس لرستان:

از ظرفیت ادارات در طرح آجر به آجر استفاده شود

از ظرفیت ادارات در طرح آجر به آجر استفاده شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: لازم است از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و دولتی در طرح «آجر به آجر» استفاده شود.

به گزارش خبرنگار زرک؛ امیر غفوری‌نژاد در جلسه‌ای که با حضور علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش استان، رضوی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و خرم‌آبادی معاونت مشارکت‌های مردمی برگزار شد، در راستای طرح آجر به آجر افزود: در این زمینه باید از ظرفیت همه دستگاه‌های اجرایی و دولتی استفاده شود.

وی بیان کرد: طرح آجر به آجر با هدف گسترش فرهنگ مشارکت مردمی و بسترسازی برای جلب کمک آحاد مردم در مدرسه‌سازی صورت می‌گیرد که باید بتوانیم از ظرفیت دستگاه‌های دولتی استفاده کنیم.

مدیرکل نوسازی و مدارس لرستان اظهار کرد: این طرح به منظور زمینه سازی برای مشارکت افراد خیّر با هر سطح از توان مالی، در مدرسه‌سازی آغاز شده و در قالب آن آحاد جامعه با هر میزان درآمد و در هر سطح و طبقه‌ای می‌توانند حتی با اهدای هزینه خرید یک آجر، در مدرسه‌سازی سهیم شوند.

در ادامه این جلسه رضوی، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان اظهار کرد: از فرصت‌های بدست آمده در جهت تحقق طرح آجر به آجر باید بخوبی استفاده و از خیرین تکریم و تجلیل شود.

علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش لرستان نیز در این جلسه گفت: ضمن تشکر از فعالیت‌های گسترده خیرین در استان این آمادگی را داریم که در جهت اجرای طرح آجر به آجر همکاری و با جمع آوری مبالغ خرد هم بتوانیم کارهای بزرگ را انجام دهیم.

انتهای پیام/

 

 

برچسب‌ها: 
طرح آجر به آجر - امیر غفوری نژاد - اداره کل نوسازی مدارس لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم