از دستاوردهای مکتب سلیمانی تعامل گروه‌های مقاومت است

کد خبر: 
۵۹۲۴
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان؛

از دستاوردهای مکتب سلیمانی تعامل گروه‌های مقاومت است

از دستاوردهای مکتب سلیمانی تعامل گروه‌های مقاومت است

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: تعامل گروه‌های مقاومت یکی از دستاوردهای مکتب سلیمانی است، کما اینکه پس از حادثه کرمان نیز شاهد حضور بیشتر زائران بر مزار این شهید عزیز بودیم.

به گزارش پایگاه‌ خبری‌ زرک، «سردار نعمت‌اله باقری» صبح امروز در آیین اختتامیه چهارمین رویداد راه سلیمانی، در سالن اجتماعات اداره‌کل ارشاد لرستان، اظهار کرد: امروز دشمنان زخم‌خورده از شهید سلیمانی و یارانش و کسانی که از مکتب شهید در منطقه دست گرفته‌اند، اقدام به ترور زنان و فرزندان در چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: تعامل گروه‌های مقاومت یکی از دستاوردهای مکتب سلیمانی است، کما اینکه پس از حادثه کرمان نیز شاهد حضور بیشتر زائران بر مزار این شهید عزیز بودیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار دل‌ها و جهاد با نفس و جهاد با دشمن این شهید بزرگ، تصریح کرد: ایمان، اخلاص، ولایتمداری، مردم‌داری، مبارزه با استکبار و توجه به جایگاه انسانیت شهید سلیمانی موجب شد که رهبر انقلاب از سردار دل‌ها به عنوان یک مکتب یاد کردند.

وی با اشاره به اثرگذاری بالای انتقال ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی در قالب تولیدات هنری، خاطرنشان کرد: هنرمندان با تولید آثار فاخر و ارزشمند می‌توانند مفاهیم مکتب سلیمانی را به جامعه نشان دهند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی همچون اخلاص ایشان موجب شد که دل‌ها در داخل و خارج از مرزهای جمهوری اسلامی به سمت شهید سرازیر شود.

باقری با بیان اینکه شهید سلیمانی مطیع فرامین مقام معظم رهبری بود، افزود: ولایت‌پذیری از ویژگی‌های بارز سردار دل‌ها بود.

وی، جدا کردن مردم از صف انقلاب و ولایت را از جمله کارهای دشمنان برشمرد و گفت: با این وجود با هدایت‌های امامین انقلاب موجب گذر از روزهای سخت شده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تاکید کرد: امروز باید نقش ولایت را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بیان کرد.

باقری با اشاره به ویژگی مردم‌داری و توجه به مردم شهید سلیمانی، تصریح کرد: همه ما شاهد حضور شهید سلیمانی علی‌رغم فعالیت‌های برون مرزی در کنار همه مردم از جمله مردم خوزستان، سیستان، کرمان و لرستان بودیم، کما اینکه امروز مردم به امثال شهید سلیمانی نیازمند هستند.

وی در پایان گریزی به لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو زد و افزود: تمام تلاش دشمن کاهش مشارکت در انتخابات است لذا جامعه هنری باید در جهت مؤلفه راهبردی مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات تلاش کنند.

پایان پیام/

 

برچسب‌ها: 
مکتب سلیمانی - گروه های مقاومت - راه سلیمانی - سردار نعمت اله باقری - سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم