ارسال ۹۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره قهرمان خانه از ۱۴ استان

کد خبر: 
۱۳۱۲
معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان اعلام كرد:

ارسال ۹۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره قهرمان خانه از ۱۴ استان

فريد بهرامي معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان اعلام کرد: به دبیرخانه جشنواره فیلم ورزشی قهرمان خانه ۹۴۲ اثر از ۱۴ استان ارسال شده بود.

به گزارش خبرنگار زرک؛ فرید بهرامی که در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره فیلم ورزشی قهرمان خانه سخن می‌گفت، با بیان اینکه ورزش در همه سطوح آموزش و پرورش جریان دارد گفت: این طرح یک ایده از طرف معاونت تربیت‌بدنی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان بود که در روزهای کرونایی با استقبال خوب دانش‌آموزان و فرهنگیان همراه شد.

وی تصریح کرد: در این طرح دانش‌آموزان و فرهنگیان می‌توانستند حداکثر سه دقیقه فیلم ورزش در خانه برای ما ارسال کنند که پس از داوری به آثار برتر هدایایی تعلق گرفت.

۹۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: ۹۴۲ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که ۷۰۰ مورد مربوط به لرستان و مابقی نیز از ۱۳ استان دیگر ارسال شده بود.

بهرامی با بیان اینکه در تمام مقاطع تحصیلی اثر ارسالی داشتیم افزود: ۲۲ اثر نیز دانش‌آموزان استثنایی فرستاده بودند که موجب خوشحالی ما بود و همین نشان می‌دهد ورزش در همه سطوح آموزش و پرورش جریان دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم ورزش مدارس را در بین خانواده‌ها نهادینه کنیم اضافه کرد: این‌گونه حرکات تفریحات و سرگرمی سالم هستند که بدون شک می‌تواند در سلامت بدنی جامعه موثر باشد.

بهرامی با اشاره به شرایط زندگی امروز و استفاده بیش از حد غذاهای آماده و فضای مجازی که تنبلی و چاقی را به‌دنبال دارد تاکید کرد: باید بچه‌ها را به ورزش و تربیت بدنی بیش از پیش تشویق کنیم و نقش خانواده‌ها در این موضوع خیلی تعیین‌کننده است.

گفتني است در حاشيه اين مراسم از وحید امیری بازیکن تیم ملی فوتبال، روح اله دل انگیز مربی تیم ملی کشتی، پری بهاروند قهرمان اسنوکر ایران، صبا رحمتی قهرمان کانوپلو مسابقات آسیایی و جهانی و صیاد درگاهپور ريیس روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان به پاس همکاری در برگزاری شایسته این جشنواره تقدیر شد./

پايان خبر

 

 

برچسب‌ها: 
اداره كل آموزش و پرورش لرستان - فريد بهرامي - جشنواره قهرمان خانه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم