ارسال درسنامه برای دانش‌آموزان مناطق محروم لرستان

کد خبر: 
۸۸۸
مديركل آموزش و پرورش لرستان خبر داد؛

ارسال درسنامه برای دانش‌آموزان مناطق محروم لرستان

ارسال درسنامه برای دانش‌آموزان مناطق محروم لرستان

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از ارسال درسنامه برای دانش‌آموزان مناطق محروم استان که دسترسی به فضای مجازی ندارند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار زرک، علیرضا نخعی در دیدار با فرمانده سپاه حضرت ابالفضل لرستان گفت: تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا لطمه جبران ناپذیری به سیستم تعلیم و تربیت وارد کرده است؛ خصوصاً دانش‌آموزانی که باید در کنکور سراسری شرکت کنند با مشکلاتی مواجه شده‌اند؛ اما آموزش و پرورش در راستای اهداف تعلیم و تربیت سعی دارد تا آنجا که مقدور است زمینه اجرای مطلوب برنامه‌های یاددهی و یادگیری را فراهم کند.

وی اظهار داشت: ما در آموزش و پرورش امانتدار مردم هستیم و دانش‌آموزان، امانت‌های ارزشمند جامعه و نظام نزد ما هستند، ما قدر این امانت‌های گرانقدر را می‌دانیم، البته آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند این بار سنگین را بردارد، در همه کشورهای پیشرفته معمول است که دیگر ارگان‌ها به آموزش و پرورش کمک می‌کنند این کمک‌ها می‌تواند فکری و مالی باشد.

تصميم گير اصلي ادامه تحصيل دانش آموزان ستاد مبارزه با كروناست

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان افزود: هدف همه ما صیانت از ایران اسلامی است، هدف ما همکاری و همفکری است، همه مسئولان باید در زمینه پیشرفت فرهنگ و برنامه‌های تعلیم و تربیت تلاش کنند.
نخعی با ابراز تأسف گفت: متاسفانه دشمنان زیادی به دنبال ضربه زدن به ایران و نظام جمهوری اسلامی هستند؛ اما با تلاش و همکاری مردم و مسئولان خواهیم توانست کشور را حفظ کرده و رضایت خداوند رحمان  و مردم را جلب کنیم.

 وی در خصوص برگزاری حضوری کلاس درس برای دانش‌آموزان گفت: در ارتباط با ادامه تحصیل دانش‌آموزان، ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم‌گیر اصلی است اگر حضور فیزیکی دانش‌آموزان لطمه‌ای به آنان وارد کند، آموزش حضوری صورت نخواهد گرفت.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با بیان برگزاری کلاس‌ها در بستر مجازی تصریح کرد: هم اکنون کلاس‌ها به صورت غیرحضوری و از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود، وزارت آموزش و پرورش با ایجاد بستر «شبکه شاد» کار آموزش کتاب‌های درسی توسط معلمان عزیز را ادامه می‌دهد.

نخعی ببا بیان اینکه برای کسانی که در مناطق محروم هستند و دسترسی به فضای مجازی و امکانات مناسب را ندارند نیز از طریق ارسال درسنامه اقدام می‌شود، اضافه کرد: همچنین معلمان فداکار ساکن مناطق عشایری به کمک آموزش و پرورش آمده و مشکلات دانش‌آموزان این مناطق را حل می‌کنند، قابل ذکر است راهبران آموزشی هم کلاس‌های لازم برای جلوگیری از عقب افتادگی دانش‌آموزان را برگزار می‌کنند.

صياد درگاهپور / زرك

برچسب‌ها: 
اداره كل آموزش و پرورش لرستان - عليرضا نخعي - شبكه شاد - درسنامه

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم