ارزیابی عرصه‌های محدوده شهرک‌های صنعتی نظام‌مند می‌شود

کد خبر: 
۱۹۹۱
رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان:

ارزیابی عرصه‌های محدوده شهرک‌های صنعتی نظام‌مند می‌شود

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان در جلسه با مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار داشت: ارزیابی عرصه‌های مستقر در محدوده‌ی شهرک‌های صنعتی که باعث بروز مشکلات و نارضایتی‌هایی برای سرمایه‌گذاران و صنعتگران شده، نظام‌مند می‌شود.

به گزارش پايگاه خبري زرك؛ حجت والیزاده در این جلسه که به منظور رفع مشکلات قیمت‌گذاری عرصه‌های موجود در محدوده‌ی شهرک‌های صنعتی برگزار شد با اشاره به وجود چالش‌ها و مشکلات در هر دو سوی قضیه گفت: پیشنهاد می‌کنم همه‌ی شرکت‌ها نسبت به تجدید ارزیابی زمین خود اقدام نمایند تا از این طریق قیمت دارایی‌هایشان واقعی شود.

وی افزود: در همین زمینه راه‌حل دیگری که وجود دارد منطقه‌بندی شهرک‌های صنعتی و قیمت‌گذاری آن‌ها بر همین اساس است تا در واقع مبنایی برای کارشناس وجود داشته باشد.

والیزاده تصریح کرد: الزام کارشناسان کانون در ارزیابی زمین‌های محدوده شهرک‌های صنعتی به در نظر داشتن ارکانی مشخص اقدام دیگری است که می‌توان انجام داد تا از تضییع حقوق صنعتگران در حوزه‌ی تملک واحدهای اقتصادی مستقر در شهرک‌های صنعتی جلوگیری شود.

رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری لرستان با تاکید بر لزوم پرهیز از ارجاع مستقیم امر کارشناسی به کارشناسان بیان داشت: از همه‌ی دستگاه‌ها انتظار داریم که با ابلاغ بخشنامه بر انجام امر کارشناسی از کانال کانون تاکید داشته باشند چون ارجاع مستقیم را مفسده‌انگیز می‌دانیم.

انتهاي پيام/

 

برچسب‌ها: 
حجت واليزاده - كانون كارشناسان رسمي دادگستري لرستان - بختيار رازاني - شركت شهركهاي صنعتي لرستان

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم