ارتقاء کیفیت؛ مهمترین هدف استراتژیک دانشگاه آزاد

کد خبر: 
۱۹۰۸
معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد؛

ارتقاء کیفیت؛ مهمترین هدف استراتژیک دانشگاه آزاد

ارتقاء کیفیت؛ مهمترین هدف استراتژیک دانشگاه آزاد

 معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه در هیات امنای لرستان، مهمترین اهداف استراتژیک دانشگاه را ارتقاء کیفیت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار زرک؛ سید محمد بطحایی امروز پنجشنبه در هجدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی لرستان که در سالن اجتماعات ساختمان شهید توکل مصطفی‌زاده واحد خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: تهیه و تدوین یک بودجه دقیق، نقشه راه یک سال آینده دانشگاه را ترسیم می‌کند.

وی افزود: تهیه چنین بودجه‌‌ی دقیق و باثباتی در شرایطی که متغیرها به طور دایم تغییر می‌کنند یک امر بسیار سخت و حساسی است.

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه یکی از مهمترین اهداف استراتژیک دانشگاه را ارتقاء کیفیت عنوان کرد و گفت: در سال‌های نه چندان دور و به دلیل اقتضای شرایط آن روز، دانشگاه بیشتر به جنبه‌های کمی توجه داشت؛ زیرا بایستی پاسخگوی خیل عظیم متقاضیانی می‌بود که در پشت درب دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور صف بسته بودند. مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی نیز با مورد توجه قرار دادن این نیاز، سیاستگذاری‌های خود را پیش بردند و قدم‌های بسیار خوبی برداشتند.

بطحایی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: اکنون با توجه به مقتضیاتی که به وجود آمده جنبه‌های کمّی، جای خود را به گسترش کیفی در آموزش عالی داده است؛ زیرا از یک طرف جمعیت متقاضی آموزش عالی کاهش پیدا کرده و از طرف دیگر نقش و جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی و مطالباتی که رهبر معظم انقلاب از این سازمان وزین و بسیار تاثیرگذار در حوزه دانش و فرهنگ کشور دارند و شرایطی که در این سال‌ها بر کشور ما حاکم شده موجب شده دانشگاه هدف استرتژیک خودش را بر جنبه‌های ارتقا کیفیت متمرکز کند که این تغییر خواه ناخواه در ماموریت دانشگاه آزاد تاثیرگذار است و آثار این تغییر رویکرد، باید جای خودش را در برنامه و بودجه نشان بدهد و این برنامه‌ها در راستای ارتقاء و اثربخشی برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی باشد.

وی ادامه داد: در دنیای امروز موفقیت برای افراد و سازمان‌هایی است که بتوانند ظرفیت‌های جدید را کشف کنند، زیرا اگر بخواهیم بر اساس رویه‌های گذشته کار آینده را سامان دهیم، به طور قطع با شکست مواجه خواهیم شد.

عباس قادری/

 

 

 

برچسب‌ها: 
دانشگاه آزاد خرم آباد - سید محمد بطحایی

مقاله

یادداشت

گزارش

گفتگو

پربیننده‌ترین خبرها

فيلم | بازسازي صحنه قتل ميدان شهدا بروجرد
امروز صبح انجام شد؛
فرمانده نیروی انتظامی الیگودرز خبر داد:
در همایش بزرگداشت روز پرستار؛
فرزند عضو شورای شهر مرکز لرستان بر اثر کرونا درگذشت
.
رییس اداره مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان خبر داد:

چشم سوم